Ik wil graag de HighPoint RocketRAID 454 kopen. Uiteraard de pricewatch gecheckt, alternate.nl voor 99 euro en komplett.nl voor 125 euro. Alternate gebled maar pas in januari ergens leverbaar. Ik ben volgende week vrij, dus eigenlijk wil ik er dan al mee "spelen". komplett.nl vind ik te duur, prijsverschil van 25 % is nogal wat. Via google kwam ik bij een winkel in duitsland terecht waar hij ook rond de 100 euro was, maar niet leverbaar. Daarna vond ik 'm hier, voor 89 dollar! Met de huidige koers is dat niet veel natuurlijk, maar ik ken deze winkel niet, en hoe lang het zou duren voor ik 'm dan binnen heb. Ik heb nu dus eignlijk 2 vragen:
1. Kent iemand deze winkel (ok daar is dit waarschijnlijk een beetje het verkeerde subforum voor)
2. (Belangrijker) Kent iemand een winkel in nederland waar ze de HighPoint RocketRAID 454 verkopen?
1. Kent iemand deze winkel (ok daar is dit waarschijnlijk een beetje het verkeerde subforum voor)
2. (Belangrijker) Kent iemand een winkel in nederland waar ze de HighPoint RocketRAID 454 verkopen?