Virtuele DVD Writer software

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01-2022
Vrijwel iedereen kent wel Daemon Tools, of Alcohol 120%. Beide programma's stellen je in staat om een virtuele Cd / DVD aan te maken waarin je vervolgens een CD / DVD image kun mounten. Deze virtuele drive is dan vanuit Windows te benaderen, en dus ook vanuit alle programma's die in Windows draaien.

Ik ben op zoek naar een stukje software dat in principe hetzelfde doet als deze bovengenoemde programma's, alleen moeten ze zich als een Virtuele Writer voor doen. Dus dat ik bijvoorbeeld met Videobewerkings software rechtstreeks naar deze virtuele drive kan schrijven (omdat de videobewerkingssoftware geen image branden optie heef), en er zodoende een image onstaat.

Ben al aardig aan het googlen geweest, maar heb tot op heden nog niets kunnen vinden. Kennen jullie zo'n programma, of bestaat zo'n programma gewoonweg niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 15:57

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Met nero kun je naar een image branden, of wil je naar een map schrijven die zich als aparte drive voordoet :?

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50873

Ultra iso
Win Iso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26474

isobuster :)
oeps das verkeerdom, zie de post boven me...

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 26474 op 21-12-2004 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kun je geen Nero Imagedrive gebruiken ICM Daemontools of alcohol?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 14:03
Exact het zelfde topic enkele weken geleden:
Virtuele DVD brander

[ Voor 9% gewijzigd door djexplo op 21-12-2004 12:21 . Reden: url ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-02 13:18
MisterD schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:55:
Ik ben op zoek naar een stukje software dat in principe hetzelfde doet als deze bovengenoemde programma's, alleen moeten ze zich als een Virtuele Writer voor doen. Dus dat ik bijvoorbeeld met Videobewerkings software rechtstreeks naar deze virtuele drive kan schrijven (omdat de videobewerkingssoftware geen image branden optie heef), en er zodoende een image onstaat.
Kan je Video-bewerkings programma niet de DVD-bestanden ofzo op schijf opslaan? Dan kun je daarna met bijvoorbeeld Nero de bestanden in een image plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01-2022
Sierra-NL schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 12:29:
[...]

Kan je Video-bewerkings programma niet de DVD-bestanden ofzo op schijf opslaan? Dan kun je daarna met bijvoorbeeld Nero de bestanden in een image plaatsen.
Ik kan de DVD-bestanden wel op schijf opslaan, helaas maakt het videobewerkingsprogramma er echter een image van 8,5 GB van (double layer). Dit betekend dat als ik de DVD-bestanden naar een DVD wil branden, dat ik dan eerst de DVD weer moet comprimeren. Daarom zocht ik een stukje software van een DVD writer emuleert, en waarin je een "lege disc" van 4,7 GB aangeeft.

De overige programma's (WinISO, UltraIso, ISO Buster) zijn alleen in staat om DVD's te maken vanuit de programma's zelf. Ik zoek een stukje software dat i.p.v. van een virtuele cdrom/dvd-speler een virtuele cdrom/dvd-writer emuleert.
Pagina: 1