Toon posts:

Win ME drivers voor Voodoo3 2000?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat kaartje heb ik dus, en ik heb net alle drivers verwijderd. . .
Nu dacht ik gewoon ff nieuwe op te halen via 3dfx.com maar dat werkt dus niet aangezien 3dfxgamers niet wil laden (daar staan de drivers).

Weet iemand nog een download site waar ik de drivers voor m'n kaartje kan halen?

En wat is er nu gebeurd met www.3dfxgamers.com ? Gewoon offline sinds gisteren?

Verwijderd

Kheb wel de drivers voor de voodoo 3000 voor je kweet niet of ze hetzelfde zijn, inderdaad ze hebben die site gewoon gekilled (nvidia) dat is echt shit.....

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij passen die van de V3 3000 ook wel ja :?

"Maar ik heb al wat drivers gevonden, iedereen die ze ook zoekt:"

EDIT = ff url verwijderen :( :(
Dat waren ze dus ook niet, gewoon een link naar 3dfxgamers . . . :'(

Verwijderd

Topicstarter
Je mag me ze wel mailen, alleen denk ik dat mijn verbinding het niet trekt...
Die wordt vast wel een keer onderbroken, en dan kan ik weer overnieuw beginnen. Daarom zocht ik ze online.

Maar ja, als dat niet lukt :(

Verwijderd

Ik kan ze effen beschikbaar maken op mijn ftptje, icq effen op 22143878....

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
3dfxgamers gaat aldoor down/up/down/up etc.. moet je gewoon strax nog een keer proberen.. gebruik anders de search, dr zijn wel meer van zulke vragen geweest en dr worden wel alternatieve downloadsites genoemd :)

Verwijderd

Ok, kheb al wat gevonden kijk maar eens op http://www.gamers-ammo.com/v2drivers.html

succes.. :Z

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 januari 2001 13:40 schreef eb170965 het volgende:
Ok, kheb al wat gevonden kijk maar eens op http://www.gamers-ammo.com/v2drivers.html

succes.. :Z
Thanks, ik ben ze nu aan het downloaden...
Ik hoop alleen dat deze werken onder Win ME :?
Ik had namelijk "echte" Win ME drivers gedownload van 3dfxgamers, jammer dat ik ze niet meer heb :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu trouwens al zover dat ik gewoon kan kijken op 1024×786.
Nu moet ik alleen nog zorgen dat het ook werkt op "iets" meer dan 60Hz :(

Hopelijk werken de drivertjes die ik nu aan het downloaden ben.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat deze link beter past... Die andere was voor een V2 (als iemand die nog nodig is; ik heb hem wel voor je >:) )

Verwijderd

Ohja, nu ik jouw 1ste berichtje lees zie ik dat jij ook de voodoo 3 bedoelde maar dan de 2000 versie.|:( Kheb zelf de voodoo 3 3000 gehad en kwas vergeten dat er ook een 3 op 2000 liep..
trouwens twas wel een erg leuk kaartje hoor, kheb nu die geforce mx maar die is onder windows toch een stuk minder scherp..:? Maarja met spellen toch wel "iets" sneller :9
Pagina: 1