Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10 13:15
Enkele weken geleden was de batterij uit van m'n 3410, ik herladen, wil ik hem opstarten dan zie je het scherm zwart worden (scherm schiet dus aan), direct hier na valt alles uit. Enkel de verlichting blijft branden.

Nouja, GSM kan wel eens stuk gaan, vond het wel wat vaag. Had nog een 3210 liggen, dusja, geen probleem (buiten de vele nummers die ik verloren ben :( )

Nu, halfuurtje geleden, nog een bericht ontvangen, kijk ik nu terug, staat er op het scherm: "simkaart vervangen". Valt ie gelijk uit. Ik blaas eens tussen sim en de contacten en wil hem weer aanzetten. Wat blijkt nu: exact hetzelfde verhaal als met m'n 3410. 8)7

Nu lijkt dit me niet echt toeval meer, mss is het wel iets zeer simpel en weten jullie een oplossing? De 3410 heb ik overigensv/e vriend gekocht, papieren of zo heb ik niet. De 3210 is van m'n overleden tante, ook hier niets van papieren. Naar garantie kan ik dus fluiten. :|