Toon posts:

Fuji S 3pro

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heb ik moeten constateren dat de Fuji S 3pro een zeer slechte camera is. Ik heb de foto samples bekeken zie: http://home.fujifilm.com/.../lineup/s3pro/sample.html
Zie vooral sample 1 op 100%. In de algoritme berekening gaat duidelijk iets mis vooral in
de hoge en lage lichten. Als je point op de X en de Y coordinaten van de 4 samples is mij
opgevallen dat de sensor niet consistent is. (deze proef kan je zelf nagaan) Ik denk dan ook
dat deze camera nog niet geschikt is voor de markt en vooral niet op dit prijs niveau, er zijn
betere camera's te krijgen voor ruim onder de 1000 €, mijn advies is, niet kopen zonde van je geld.

Groet, Nic.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

nicovangog, welkom op GoT ;) Van de S3 Pro was er al een topic: Fuji's nieuwe DSLR: De S3 Pro vandaar dat een nieuw topic niet nodig is. Bovendien valt het me tegen dat je een camera beoordeelt op een enkele sample online! Dat is niet handig om te doen, zeker met zo'n camera ;)

Je kan een camera (welke cam dan ook) pas beoordelen als je er zelf mee hebt gewerkt, foto's gemaakt in verschillende omstandigheden, ze bekeken hebt èn geprint hebt. Dus zo snel je oordeel vellen is niet slim, op z'n zachtst gezegd :) Zie het topic dat ik hierboven link voor meer info en sample shots, maar oordeel zelfs daarmee nog niet over de S3 Pro graag ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.