Toon posts:

ATI Remote wonder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een ati remote wonder aan de praat?
Ik heb de laatste drivers en MMC gedownload, en krijg een remote icoontje en stup pogje, maar mijn remote wonder reageert niet. Kan de muis functie niet gebruiken , en ook geen enkele button werkt, ook niet als ik die manual toewijs aan een functie binnen het setup progje.

HELP!!!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:24

Thandor

SilverStreak

Wat voor PC heb je :?
Met name het OS is misschien wel interresant om te weten.

Ik heb zelf niet zo'n apparaat, maar misschien reageren andere mensen wel als er meer informatie bij staat ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Mijne deed 't meteen eigenlijk.
Batterijen in de remote, drivertje erop, USB receiver in de pc en hij deed 't :)

Verwijderd

Hier een Marmitek PC control, is zelfde afstandbediening bijna(heeft ook FM ipv alleen infrarood). Werkte meteen na instalatie van drivers. Mocht je nog een leuk programma zoeken voor het instellen van je remote is Girder een echte aanrader, hier kan je al je knoppen zelf me programeren. Misschien dat je remote wel met dit progje werkt.

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:34
Als je een knop indruk opde ATI remote, gaat het lichtje dan branden (op de remote wonder) en brandt het lichtje van de reciever? Oh het zou ook wel prettig zijn om wat meer informatie te hebben zoals Thandor hierboven al zegt...