nFORCE 4

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025
"Let op: Ondanks eerdere beloftes van de diverse nVidia partners, is er tot op heden nog geen enkel nForce4 moederbord gesignaleerd in de normale verkoopkanalen. ASUS heeft een aantal borden verstuurd naar de pers voor reviews en tests, maar daar is het helaas bij gebleven.

The Inquirer krijgt volgens eigen zeggen dagelijks mailtjes van teleurgestelde potentiele kopers welke graag een nForce4 moederbord zouden willen aanschaffen voor kertsmis, maar er geen kunnen vinden. The Inquirer verwacht dan ook dat de eerste moederborden pas ergens in januari 2005 boven zullen komen drijven."

Bron:
http://www.hardware.info/nieuws.php?id=4093

Nou wat mogen wij hiervan vinden? Ik wilde eigenlijk wel eens zo'n bordje proberen, maar ik kom op de site van Challange Computers dit gewoon tegen. Beetje vaag.
Is er wel ergens een betrouwbaar kanaal (cq winkel) waar wel succesvol mobootjes kunnen worden besteld of heeft men hier gelijk in ?

I got a problem-solver and its name is revolver

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:16
Alternate heeft ze vorige week al gehad volgens de verhalen hier. En volgens de site van mijn distributeur heeft hij ze inmiddels ook voor mij klaarliggen.... :D

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025
MOOI !
Nu nog de Tyan (nieuws: Tyan nForce4-moederbord met twee chipsets geflitst).
Of is dat teveel gevraagd ;-)

I got a problem-solver and its name is revolver

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is eerder iets voor de FP :)

Dit topic is gesloten.