[PS] Soort van vars

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Topicstarter
Hallo tweakers!
Voor mijn vader zijn bedrijf moest ik wat visitekaartjes maken voor het personeel. Nu moet ik voor alle 20 apart een visitekaartje maken in Photoshop! :( Dat is nog niet zo een groot probleem, maar dan moet ik er ook nog 10 per velletje plaatsen, zodat m'n vader ze af kan drukken op het werk. Nu zat ik te denken, is er in PS niet een functie dat je vars kan gebruiken ? dus bijv $naam $functie ofzo. En dat ik dan alleen de naam in hoef te vullen en dat dan het hele blad vol staat ? :)

Niet erg als het niet zo is, fijn als het wel zo is.

greetz. >:)

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Nee, want PS is niet bedoeld voor dit soort ongein.

Photoshop is een FOTO BEWERKINGS PROGRAMMA

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 21-12-2004 09:19 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-12 14:22

André

Analytics dude

Je kunt natuurlijk gewoon in PS een kaartje ontwerpen en die gebruiken in Word zodat je een mail-merge kunt doen. Dan hou je in Excel een lijst bij van de diverse personen die een visitekaartje krijgen.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

With stupid... heb je geen MS Office of Works of zo? Daar staan allerlei macro's standaard in voor het koppelen van (naam en adres) gegevens aan een standaard formaat kaartje/sticker etc...

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 21-12-2004 09:21 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Bosmonster schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 09:18:
Nee, want PS is niet bedoeld voor dit soort ongein.

Photoshop is een FOTO BEWERKINGS PROGRAMMA
Nou nou... wat een toon.

De TS zal vast ook wel begrepen hebben dat het een FOTO BEWERKINGS PROGRAMMA is hoor.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Illustrator en Indesign kunnen het wel. Het is ook niet verstandig Photoshop te gebruiken aangezien tekst het strakst geprint wordt als je het vector hebt en niet in bv een lullige 300dpi wat alleen goed is voor foto's.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-12 16:29
Barracuda, take it easy.. kennelijk heeft 'ie het niet begrepen anders zou je niet gaan opmaken in Photoshop. :) Verder geldt net als in [rml][ PS] 8 keer zelfde plaatje op 1 A4 uitprinten, hoe?[/rml] dat je de juiste programma's voor de verschillende toepassingen moet gebruiken. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.