Toon posts:

HP 735 Traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Hier ff een klijn vraagje:
Als ik met mijn HP Photosmart een foto maak duurt het 16 seconden voordat de foto opgeslagen is!
Zou het helpen om een SanDisk Ultra II SD kaart te kopen? Ik heb nu een standaart 128 mb Apacer SD kaart.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:36

breinonline

Are you afraid to be known?

Nee, hoogstwaarschijnlijk niet. De limiet ligt niet bij je SD kaartje maar je camera schrijft gewoon niet sneller naar het geheugenkaartje.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Is 20 seconde niet een beetje erug lang???? De Konica Minolta van een kennis van mij schrijft de foto binnen 2 seconde weg! :|

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:36

breinonline

Are you afraid to be known?

Is dat wel een snel SD kaartje dan? Probeer die klaart eens in jouw toestel dan. 20 Seconden is inderdaad best wel lang, zo lang dat ik niet denk dat het aan het kaartje ligt. Er is dan eerder wat mis met je toestel.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:50

Ankh

|true

20s is erg lang, mijn standaard kaartje van me s50 is wel iets sneller maar zal standaard niet veel schelen. mijn 256MB is stukken sneller. beide zijn trouwens wel CF. geen idee hoe der verhoudingen bij SD liggen

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Helaas voor je, een HP 735 is afaik niet sneller qua schrijven/verwerken van de foto's, zeker als je er een aantal achter elkaar neemt duurd het een poosje voor ie klaar is.

Verwijderd

Topicstarter
Dus ook nie met zo'n ultra SD kaart?

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03-2025

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Nee, het blijft HP fotoapparatuur... Leuk hoesje, van binnen de meest cheap-ass Koreaanse onderdelen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is ook wel te zien aan het schokkende scharmpje!(in de avond) :(

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:59

tozzke

aka tozzert

hoe zie je dat hij aan het wegschrijven is?

ik bedoel... met mijn canon PS A75 kan ik instellen dat ik nog een x aantal seconde de geschoten foto zie na het schieten ervan. Bedoel je dat je de foto die je net geschoten hebt, 16 seconden lang ziet? (maw: heb je niet zo'n instelling waardoor je dènkt dat hij zolang aan het schrijven is?)

Verwijderd

Topicstarter
Je ziet het lampje branden dat wij op de sd kaart schrijft maar als je bijv. meerdere foto's achter elkaar neemt dan kan je er maar een bekijken omdat de andere nog niet opgeslachen zijn.
Pagina: 1