ik wil een advertentie plaatsten maar zoals je ziet kan ikwel hier inloggen en niet in het "plaats advertentie" venstertje ??
Je moet even op de hoofdpagina van de frontpage inloggen en niet in de plaats een advertentie wizard, deze bevat nl. een bugje 
Verder weet je wel dat je vooralsnog verschillende accounts moet hebben voor de frontpage en het forum?
Verder weet je wel dat je vooralsnog verschillende accounts moet hebben voor de frontpage en het forum?
[ Voor 7% gewijzigd door P_de_B op 21-12-2004 09:06 ]
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Zie P_de_B 
Je moet twee aparte accounts hebben. Eentje voor GoT en eentje voor T.net. Verder moet je inloggen via de hoofdpagina, en niet via het V&A advertentie venster. Deze bevat namelijk nog steeds een bugje.
Overigens horen dit soort topics thuis in FA, dus ik verplaats je topic even en je krijgt er een gratis titelfix bij
Je moet twee aparte accounts hebben. Eentje voor GoT en eentje voor T.net. Verder moet je inloggen via de hoofdpagina, en niet via het V&A advertentie venster. Deze bevat namelijk nog steeds een bugje.
Overigens horen dit soort topics thuis in FA, dus ik verplaats je topic even en je krijgt er een gratis titelfix bij
En nog een titelfix, want alles in FA gaat immers over de FP
.