achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
meer info op www.3fm.nl en http://www.3fm.nl/page/darfur_helpen
Het lijkt me dat white_panther eerder bedoeld dat we gezamenlijk een flink bedrag bijelkaar schrapen zodat we op die manier in de schijnwerpers komen.Sequence schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 01:23:
wou je dan als zijnde DPC een donatie doen?
Dus iedereen maakt een klein bedrag naar 1 gezamelijk rekeningnummer (van bv Pim, zie de actie voor Soulmaster van een tijdje terug) over, zodat van daaruit een donatie gedaan kan worden.
Misschien iets dat door de afdeling content opgepakt kan worden
Leuk idee iig
Zonder koe is waarschijnlijk zwaarder voor de gemiddelde DPC-erof had jij zin om in een glazen kooi zonder eten te zitten?
Verwijderd
3fm wil eerst de gemaakte kosten ( a 80.000 euro ) eruit hebben voor er ook maar sprake is van een spaaraktie. Dus deze jongen doneert geen ene rooie cent.
Het dekentje voor Mark en de jongedame voor mij?MarkB schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 06:55:
Ze hebben er wel leuke dingen te koop![]()
[afbeelding]
http://my.ricardo.nl/accdb/viewItem.asp?IDI=15287973
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Ze zitten al op de helft na dag 1. http://www.3fm.nl/page/darfur_nieuws/35951/Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 06:57:
even kleine opmerking..
3fm wil eerst de gemaakte kosten ( a 80.000 euro ) eruit hebben voor er ook maar sprake is van een spaaraktie. Dus deze jongen doneert geen ene rooie cent.
Dus?
"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
Hoewel dit een spaaraktie is voor het rode kruis, zou ik eerst willen weten wat er met die 100 miljoen euro is gebeurd die de regering daar naartoe heeft gestuurd.
100 MILJOEN!!!!
Nope, dat land heeft al genoeg gehad.
[ Voor 4% gewijzigd door DPCKippie op 21-12-2004 07:40 ]
Waarom zou DPC specifiek dit project steunen?
Maar ik vind het wel een goed idee. Er zijn organisaties zat die staan te zwaaien met een cheque, tijd dat wij dat ook doen (maar waar vinden we zo een mooie mis die enkel gehuld in een papieren cheque reclame gaat maken
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Mensen die hier weinig in zien, negeer dit topic en ga verder met je dagelijkse werkzaamheden.
Ik bespeur hier niet de behoefte om alle redenen te zien waarom mensen het niet willen... daar is het topic niet voor bedoeld.
ik VIND het een nobel idee, alleen dan voor iets anders, DPC kan wel een miljoentje gebruiken.DSmarty schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 08:58:
Zullen we even 1 ding afspreken, mensen die dit een nobel idee vinden gaan hier afspreken of ze al dan niet iets gaan organiseren.
Mensen die hier weinig in zien, negeer dit topic en ga verder met je dagelijkse werkzaamheden.
Ik bespeur hier niet de behoefte om alle redenen te zien waarom mensen het niet willen... daar is het topic niet voor bedoeld.
dat zal voor de meeste ook niet erg tot helpen aanzetten, maar hij geeft gelijk,DPCKippie schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 07:40:
* DPCKippie doneert ook niets.
Hoewel dit een spaaraktie is voor het rode kruis, zou ik eerst willen weten wat er met die 100 miljoen euro is gebeurd die de regering daar naartoe heeft gestuurd.
100 MILJOEN!!!!
Nope, dat land heeft al genoeg gehad.
het idee is goed, maar voor iets anders
DSmarty, sorry als dit niet ook geen goede reactie van mij is.
Verwijderd
Altijd leuk als DPC genoemd word, dus kom maar op met dat rekeningnummer.....
Wel even doorsparen en de laatste dag doneren is mijn idee !
ik zal meedoen als het een goed project doel is
[ Voor 9% gewijzigd door Mark83 op 21-12-2004 10:17 ]
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Dus: ik vind een zeer goed plan, maar ik denk niet meer haalbaar voor deze actie.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
Sparen voor een nieuw huis voor de Tokkies?Mark83 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 12:55:
Maar misschien dat we het wel op iets anders kunnen doen nu?
Op een bedrijventerrein wonen is tenslotte ook niet alles
Er zijn ongetwijfeld een heleboel zeer goede doelen te bedenken om geld aan te doneren.
Maar daar hoef ik hier niet mee lastig gevallen te worden.
Ik doneer mijn CPU-cycles
Programmeren is net als spelen met Lego, alleen maak ik mijn eigen Lego stenen.
Als we geld gaan inzamelen voor de naamsbekendheid van DPC kunnen we beter een radio-spotje uitzenden, een advertentie in één of ander PC-blad plaatsen, of bannerruimte huren op strategische plaatsen langs de digitale snelweg.
My 2 cents....
[ Voor 1% gewijzigd door CowArt op 21-12-2004 16:33 . Reden: typo ]
Verwijderd
Het doel opzoch is best goed, maar niet om je naam bekendheid te geven.
Dan zal je toch moeten kijken naar andere opties.
Tevens zou het daarbij handig zijn als we b.v. een stichting zijn.
Op die mannier kan iedereen gewoon vast geld geven en kunnen we altijd bekijken hoe we dit besteden.
En mocht er dan iets zijn waarbij er snel geld overgmaakt moet worden dan staat dat alvast op een rekening van de stichting.
Lijkt mij dus veel handiger om die discussie weer eens op te pakken i.p.v. van een los draadje openen.
Alleen van tijd tot tijd duikt hier zo'n draadje op waarbij men goed doel wil gaan gebruiken voor DPC-promotie, en dat lijkt me niet de bedoeling. Als je geld aan een goed doel wilt schenken moet je dat gewoon doen, en wel rechtstreeks aan dat goede doel, en het niet op zo'n manier inpakken dat je er nog als bij-effect reclame voor DPC mee maakt.
Ik vind het altijd zo'n sneu gedoe als organisaties iets aan een goed doel willen geven, maar dan tegelijkertijd beginnen te miepen dat ze er wel een bepaalde exposure van terug willen zien.
My 2 cents....
Inmiddels al 4 cents dus. Zal ik maar overmaken aan Darfur dan!
mijn idee is: laat DPC-doneer-mensen hun geld storten op de rekening van Pim óf Soulmaster óf DJKlungel óf iemand anders die zich bereid verklaard (als deze genoemde namen dat willen, maar deze zitten in de crew enz. vandaar dat ik ze noem) en dán pas het aan een goed doel/project weggeven, zelf ben ik voor het id van CowArt:CowArt schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 16:27:
Ik geloof niet dat de Darfur-aktie van 3FM is bedoeld als mogelijkheid voor allerlei instanties om zichzelf in de picture te krijgen, maar om het Rode Kruis aldaar te helpen.
Als we geld gaan inzamelen voor de naamsbekendheid van DPC kunnen we beter een radio-spotje uitzenden, een advertentie in één of ander PC-blad plaatsen, of bannerruimte huren op strategische plaatsen langs de digitale snelweg.
My 2 cents....
kijk dán heeft het zin, al wil ik de positieve reacties voor goede doelen erg waarderenAls we geld gaan inzamelen voor de naamsbekendheid van DPC kunnen we beter een radio-spotje uitzenden, een advertentie in één of ander PC-blad plaatsen, of bannerruimte huren op strategische plaatsen langs de digitale snelweg.
dpc heeft weet ik veel honderden leden, en die kunnen heus wel een euro missen dacht ik zo.
mijn bedoeling was niet in eerste instantie om DPC te promoten, maar iets te geven in naam van DPC
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
my 2 franks ...
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
(mijn €0,02)
hierbij denk ik bv. aan een stichting die lichamelijk / psychisch gehandicapten personen ondersteunt met pc-gebruik.
dus niet geografisch dichterbij maar dichter bij het DPC verhaal.
op mijn werk hebben we enkele stichtingen (rode kruis en zonnebloem) als klant gehad, heb veel over gehoord over de gang van zaken destijds en ben niet van plan om een van deze stichtingen geld te doneren.[./ mijn mening]
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
Ja en? Jij hoeft niet te bepalen of ik geld geef.white_panther schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:00:
mijn idee kwam eigenlijk naar voren toen ik van deze grote aktie hoorde.
dpc heeft weet ik veel honderden leden, en die kunnen heus wel een euro missen dacht ik zo.
mijn bedoeling was niet in eerste instantie om DPC te promoten, maar iets te geven in naam van DPC
Ik geef het liever aan iemand met een collectebus van bijv. de kankerbestrijding.
en mij maakt het dan weinig uit waaraan dan, misschien moet er iets van een poll komen ofzo waar de leden dan op een goed doel kunnen stemmen waar het geld heen gaat.
het was maar een wild idee van me hoor
Je bedoelt waarschijnlijk de kosten (a 80.000 euro ) voor het noodhospitaal...Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 06:57:
even kleine opmerking..
Bron?
Volgens mij hebben genoeg mensen bij DPC een eigen internet site, waarom word er geen mooie banner gemaakt die dan iedereen op zijn eigen site neer zet?
Kost niets en wel reclame
Als dit interessant is maak dan een nieuw topic heir voor aan !
[\offtopic]