[LAN]JBL Lanparty 7 t/m 9 Januari 2005 Te Groningen

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleenex
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Laat ik de vrijheid nemen om ons even voor te stellen: Jubile (JBL), een jonge clan die ook regelmatiger LANparties probeert te organiseren.

De eerstkomende is:
Date: 7,8,9 januari 2005
Cost: € 15,- pp
Game: Desert Combat, een Battlefield 1942 mod.
Maximaal 50 spelers

Natuurlijk hebben we een competitie-element, maar voornamelijk spelen we voor de fun.
We beschikken over de nodige spullen om een leuke lan met een leuke groep mensen te houden, dus wil je je uitleven in Desert Combat, Haast je naar Groningen in Januari !

Meer weten? Aanschuiven? : http://www.jubile.nl/lan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:10

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je dit doorgenomen:
FAQ: Mag ik een LAN party topic openen?
In principe mag je gewoon een topic openen over een LAN party die er aan zit te komen, er zijn echter twee dingen waar je op moet letten.

Ten eerste:we hebben liever geen topics over grote commerciële LAN's.

Ten tweede: het is de bedoeling dat je van te voren aan een moderator vraagt of je een topic er over mag openen.
Gebruik in ieder geval eerst de search, om te kijken of er niet al een topic over is, dit hoeft niet per sé een topic in Spielerij te staan, het kan ook in een ander subforum als SG of HK staan.
Meld in je startpost dat je toestemming hebt van een moderator en ook van wie!
Om mijn reply nog wat zinvol te maken. Ik ga er niet heen, Groningen is te ver weg, te weinig spelers (50 is relatief heel weinig) :)

[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 21-12-2004 00:51 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleenex
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Leuk klein gezellig clubje.... er kunnen ook wel 60 mensen in de ruimte... maar 50 is een mooi streefgetal.
Anyway, ik heb de faq zeker doorgelezen, en Terr gemaild, een paar dagen geleden al. Ik heb tot op heden nog niks ontvangen.... Dus ik ga er een beetje vanuit dat het wel mag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is 1 game niet beetje weinig om 3 dagen lang achter mekaar te spelen? ik zou wat meer games toe voegen. lijkt mij nogal te gaan vervelen na 1 dag, en na 3 dagen heb je nooit geen zin meer in dat spel. ik denk dat je met meer games, ook veel meer mensen trekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Een paar dagen geleden al". Het enige mailtje wat ik over een LAN party in Groningen zie is van nog geen 36 uur geleden. Ja, ook wij hebben meer te doen.

Het lijkt heel bureaucratisch door dit alsnog op slot te gooien, maar dit slaat nergens op. Iedereen moet wachten.

Als je bang bent dat je topic anders te kort dag is, dan had je hem beter vorige week kunnen openen.

Je mailtje is iig nu in de groep gegooid, waarna iedereen zijn op en aanmerkingen kan plaatsen. Waarschijnlijk krijg je morgen wel antwoord terug.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2004 01:23 ]

Dit topic is gesloten.