Toon posts:

write problemen met Memorex-RW

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ben hier compleet nieuw,al redelijk wat topics aangaande de Nec 3500 gelezen,maar nog niet direkt een oplossing voor mijn probleem gevonden.
Maand geleden dus bovenstaande writer gekocht alsook doos memorex-Rw's.(om te oefenen)
Ik wist toen dus nog niet dat niet alle merken en of types niet compatibel met mijn writer zouden zijn.
Die -Rw's van memorex werken dus niet goed met mijn Nec(Maxel +R en Philips +RW en TDK+RW>wel)
Heb ondertussen mijn firmware geupgrade van 2.16 naar 2.18 in de hoop van alsnog mijn memorexen aan de praat te krijgen maar njet.

Mijn vraag is nu zijn er firmware(s) die dit euvel kunnen oplossen,en zoja indien problemen met firmware kan je terug keren zonder problemen naar vorige versie ?

Had dit bericht al eerder geplaatst onder "Opslagmedia & I/O Controllers,maar denk dat hij hier beter op zijn plaats hoort8)7
Alvast thx voor eventuele reply's

Verwijderd

Topicstarter
Sorry gasten was mijn bedoeling om mijn bericht onder "ervaringen Nec 3500 A "te plaatsen en heb new topic i.p.v. reply genomen
8)7 8)7 8)7 |:( |:(

Verwijderd

Ik ben er ook al achter gekomen dat de 3500 een zeurpiet kan zijn :'( Gek genoeg haal ik de zelden de snelheden die de DVD's zouden moeten aankunnen. Ik gebruik nu low-budget platinim 8 speed dvd's en die kan ik op 12 speed branden. (niet dat ik dat doe).

Bij de meeste merken wordt de brandsnelheid naar 4 keer bijgesteld.... :?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dubbelpost je problemen niet. Dat maakt het onoverzichtelijk, want dan kunnen mensen bijvoorbeeld niet zien wat allemaal wel niet is gesuggereerd, getroubleshoot en uitgesloten. En het is tevens niet de bedoeling om problemen in ervaringentopics te posten. Opgeloste problemen wel :) Zie ook onderaan het welkomst gedeelte van de FAQ van dit subforum.

Ga verder met je oorspronkelijke topic: Write problemen Nec ND3500A met Memorex DVD-RW's

[ Voor 16% gewijzigd door BalusC op 21-12-2004 07:14 ]

Dit topic is gesloten.