welke printer?

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ik weet dat er al veel vaker deze vraag geweest is hier, maar zoals iedereen wel zou weten, de search optie is uit..

maar ik moet een nieuwe printer hebben. Ik geloof dat alle printers wel redelijk tekst kunnen printen tegenwoordig, dus dat is niet zo'n probleem. Maar ik wil nu ook regelmatig cd hoesjes uit gaan printen met mooie kwaliteit..en ook plaatjes in verslagen.
Weet iemand welke printer ik hebben moet?

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Ik heb zelf de HP 895 CXi, en die print behoorlijk netjes. Foto's zien er redelijk echt uit zeker als je foto papier gebruikt. Verder is het een snelle en stille printer voor niet absurd veel geld.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Heb ook een 895Cxi is met USB lekker snel 10 pagina's per minuut in EconoFast mode.
Heb je wat meer money probeer dan de nieuwe 970Cxi met duplex unit.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 21:56

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Of je neemt een goedkopere uit de HP9xx serie. Je hebt dan alleen geen duplex print optie. (Sold seperately)

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb een 970cxi roelt echt zwaar, binnen minuut geinstalled en dan gelijk hop 10 tot 12 p. p/m . En die hoesjes zien er errugg goed uit :)

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-03 11:03
Ik heb een HP 710c
niet al te duur en zeker wel goede kwaliteit :)

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

• RdB_IA
  • Niet online
Ik heb hier ook wel eens wat gehoord over de epson 750 photo ofzoiets. Die maakt ook goeie plaatjes?
Weet iemand dan toevallig ook welke goedkoper in gebruik is? Ik vind het namelijk nogal irritant om telkens naar de winkel te rennen voor veel te dure inktpatronen.

• RdB_IA
  • Niet online
oh ja..en het is dus ook zo dat de printers van HP uit bijvoorbeeld de 9xx serie allemaal een gelijke kwaliteit afdruk hebben, alleen dat de snelheid en misschien extra (die duplex bijvoorbeeld) minder zijn?

ik zie hier bij m'n computerboer (www.norrod.nl) dat ze een hp930c hebben voor
465 piek. Die maakt dus soortgelijke plaatjes als de hp970Cxi voor 835 ballen?

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb laatst een Epson Stylus Color 760 gekocht (389 gulden bij Xenon, werd gratis aan huis bezorgd hier in Enschede). Echt een snel, stil printertje met goede kwaliteit. Vooral in kleurenplaatjes merk je de snelheid, hij raast over het papier :)

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
'k Dacht dat de Cxi's een nieuwere/beter versie van HP's Photoret hebben, daardoor zouden ze dan reelere plaatjes moeten kunnen creeeren.

• RdB_IA
  • Niet online
Kan ik hier uit concluderen dat ik het beste voor een hp uit de 9xx serie kan gaan? Niet heel erg duur, en wel goeie kwaliteit..?
(plaatjes&tekst)

• FireFlash
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 00:12

FireFlash

need a light?

De HP 970cxi is echt the best, wat daar uit rolt is echt niet te geloven.. zeker niet op foto papier.

If builders built buildings the way programmers wrote programs, then the first woodpecker would destroy civilization.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 14:29

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Ik heb het niet zo op HP printers, ze zijn (relatief) veel te duur en printen niet echt geweldig.
ga voor een Epson !

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• McMiGHtY
  • Nu online

McMiGHtY

- burp -

Heb hier nu ook een HP 970cxi staan en hij is echt geweldig. Kost misschien iets maar daar heb je wel kwaliteit voor terug.

• TB
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik heb een Epson Photo 750. Niet de snelste, maar de kwaliteit is ongekend, absoluut niet van een foto te onderscheiden.

• RdB_IA
  • Niet online
en het verschil tussen DE epson en DE hp?
Veel verschil in fotokwaliteit? (tekst maakt vast niet uit bij beide printers..)

• Mini-me
  • Niet online
Moet je even zien dat je de C'T van maart 2000 in handen kunt krijgen. Daar staat een test in met allerlei inkjetprinters.
Hieruit concludeerde ik dat de HP vrij felle kleuren print, plaatjes van iets lagere resolutie en prijs toch gauw 200 tot 300 hoger dan van de Epson. De 760 kwam erg goed uit de test, alleen maar +jes en ++jes, in tegenstelling tot de HP printers die allemaal nog -'etjes hadden.
Ik denk wel dat de HP iets degelijker is.
Als je veel print: per pagina schelen de printkosten tussen de HP en de Epson zo'n 1 a 2 cent (zwart/wit, in het voordeel van de Epson) en tot een dubbeltje per pagina (kleurenfoto A4, in het voordeel van de HP). Op zich niet veel maarja...

• RdB_IA
  • Niet online
thanx!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Daar komt bij dat DE EPSON's een heel vervelend iets hebben dat ik "cleaning cartridges" noem.
Bij het aan zetten, uitzetten, beginnen met printen hebben ze de eigenschap om heeeeeeeel lang bezig te zijn met dat "schoonmaken", terwijl DE HP vrijwel meteen gereed is om zijn werk te doen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Ik heb hele slechte ervaringen met Epson. Het ding was altijd stuk, printte heeeel erg langzaam en het verwisselen van een inktpatroon stond garant voor je handen onder de inkt.
Met hp heb ik erg goede ervaringen. Ze zijn heel vriendelijk in gebruik en geven fraaie afdrukken. Ik zelf heb de Hp Officejet 635 maar dat is dus ook een fax en kopieerapparaat.

• RdB_IA
  • Niet online
En ik kom er weer eens achter waarom ik zo vaak op GoT kom...

allemaal handige antwoorden! Ik ga denk ik maar voor een HP..welke moet ik nog even bedenken..(na op m'n bankrekening gekeken te hebben :))

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 21:56

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Van die HP's 9xx weet ik dat ze allemaal PhotoretIII hebben. Maar verschil in kwaliteit weet ik niet. Ik kan ze hier niet allemaal hebben staan. :) De HP970cxi, die naast mij staat, was een van de eerste printers uit de 900 serie. De rest kwam erna en is meer voor de normale gebruiker bedoelt.
Pagina: 1