Toon posts:

[Geheugen?] PC Freezed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn computer een beetje intensief gebruik bij een game of bij het kopieren van een bestand op mijn HD dan Freezed mijn PC gewoon, hij doet dus ineens helemaal NIETS meer, muis etc reageren ook helemaal niet niks werkt.

Nu ik vrijwel zeker ben dat het niet aan de CPU ligt en ook niet aan de HD (hij heeft het trouwens zowel op de 1ne als op de andere harde schijf) denk ik dat het aan het geheugen ligt.

Ik heb namelijk een onderhalve maand geleden nog geheugen gekocht 256mb pc3200 corsais value. En ik heb hier sinds een dikke week last van en het wordt met de tijd erger.

Nu zou ik graag jullie mening weten denken jullie ook dat het aan mijn geheugen ligt, en indien ja kan ik met een of ander programma het geheugen testen om hiervan zeker te zijn zodat ik er terug mee naar de winkel kan gaan om het om te wisselen.

Mijn systeem is Windows XP (NTFS) , 2 x 120 gb... als het iets moest uitmaken.

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-08 10:52

boesOne

meuh

Memtest86

Maar brak mem geeft eerder BSOD's.. Freezen ligt eerder aan mobo ellende en/of koeling problemen..

[ Voor 53% gewijzigd door boesOne op 21-12-2004 00:04 ]

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.