Toon posts:

[Cooling] Arctic Silencer 64 Ultra kapot/stukje afgebroken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag voor me pa een aantal stukjes hardware aangeschaft. Hij gebruikt hem voor 'normaal' gebruik en behoeft dus geen die-hard cooling. Dus ik bij de hele meuk een Silencer 64 Ultra aangeschaft.
Nu haal ik het ding uit de doos en donderd er een stukje plastic uit. Bij nader onderzoek blijkt dit het 'haakje' te zijn zoals op onderstaande foto.
Afbeeldingslocatie: http://www.ddjtn.nl/images/30_big.jpg
Deze word bij het bevestigen van je af geduwd (tenminste zoals je nu tegen de foto aankijkt) en haakt onder 1 van de 3 uitsteeksels bij de onderbouw. Nu klemt de koeler er goed op naar mijn idee, maar toch mijn vraag of mensen dit grapje al eens hebben meegemaakt en zonder problemen die koeler toch gebruikt hebben.

Kan hem gaan ruilen maar om nu voor die 10 euro in de auto te stappen. Aan de andere kant is het ook wel weer zonde om weg te gooien. ;)

• Mikeeh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-12-2025
denk niet dat het veel problemen geeft. misschien wel vervelend als je vader veel met die pc sleept en er dan opeens achter komt dat de cpuheatsink op z'n VGA is gevallen 8)7

mja als het gewoon nog goed vast zit en hij niet elke dag met zn voet tegen z'n pc st@mpt, dan moet ut gewoon lukken. ik heb ook de zijkant v. mn pckast met maar 2 schroefjes vastzitten terwijl dat met 4 moet. >:)

[ Voor 16% gewijzigd door Mikeeh op 21-12-2004 14:00 ]

Game PC

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-02 15:10

DaWaN

'r you wicked ??

Als het goed is blijft ie al in die houding staan, dat haakje is alleen voor extra zekerheid, zodra je niet te gek doet met je kast moet het gewoon blijven zitten IMO

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Verwijderd

Je kan altijd nog een touwtje van je koeler tot aan je kast/voeding knopen. Kan ie bungyjumpen als ie toch valt :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 15:26:
Je kan altijd nog een touwtje van je koeler tot aan je kast/voeding knopen. Kan ie bungyjumpen als ie toch valt :P
En mijn pa steeds maar bellen waarom hij steeds 'poing poing' uit zijn kast hoort komen... :+
Maar de koeler zit er inmiddels op en de verende hendel haakt nog net achter het blokje waar normaal dat afgebroken ding achter hoort te zitten.
Heb er flink aan zitten rukken (aan de koeler :9 ) en dat gaat goed. :)
Dus so far so good.... Als hij er af flikkert dan horen jullie het wel.