Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:24

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Topicstarter
Ik sta op punt om een MP3speler te kopen als kerstkado.
Hoor over alles wel wat negatiefs, dat maakt het zo moeilijk.
Twijfel tussen 4 stuks
Philips HDD070
Philips HDD120
- Bediening zou niet goed zijn.
- Overdracht van bestanden zou langzaam zijn.
- één winkel zei zelfs dat Philips deze serie uit de schappen heeft gehaald vanwege de onhandige bediening en fouten.

Apple iPod mini 4GB
- Duur
- geen radio
- erg kras gevoelig

Creative Zen Touch 20GB
- gauw defect
- HD zou het snel begeven.

Iemand ervaring met deze spelers of eventueel suggesties met andere spelers?

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

• Beercase
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-05 08:56

Beercase

So soft!

Heb een paar maand geleden voor dezelfde keus gestaan.. Heb uiteindelijk toch voor de iPod mini gekozen. Voornaamste reden was het formaat, het design, de goede reviews en vind 4 gig meer dan genoeg. Van krassen heb ik geen last ivm de iSkin die ik eromheen heb, ook handig tegen stoten.
Volgens mij was het juist de philips die krassen op liep tijdens gebruik. Wel vind ik de radio een gemis... Verder erg tevreden mee!!

Hang loose, KiteSurfing for life!

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:10

luke_otto

pang pang luckyluke

heb je al over de zen micro nagedacht, lijkt me een mooi spelertje...

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ik heb ongeveer hetzelfde gedaan en ben ook voor de iPod Mini gegaan.
Hij is echt helemaal af, alles is op en top. Een geweldig mooi en praktisch design wat voor mijn gevoel toch wel gebruiksbestendig is. Gewoon een heerlijk apparaat :)

Oh en de radio is tegenwoordig toch niets meer ;)

301SQN

Verwijderd

Ik heb zelf nu 2 maanden een Philips HDD070 en ben er aardig tevreden over.

--Kwaliteit van het geluid is goed... sommige mensen vinden het wat zacht maar als je hem hard zet durf ik hem niet meer in mn oren te doen.
--Opslag 2 GB is voor mij mooi zat..
--Batterij/accu valt niet tegen, ik doe er ongeveer een week mee ( 10 x 40 minuten ).
--De radio is een leuke extra ik gebruik hem alleen niet veel. in de trein stoort hij mij teveel. ( als ik hem thuis gewoon op mn buro leg dan doet hij het wel behoorlijk.
--Over de negatieve dingen over de HDD serie van Philips vind ik het volgende:
Bediening is juist wel goed. heel simpel.
Overdracht van bestanden gaat inderdaad langzaam. USB 1.1.
Ook moet je via een speciaal programma je mp3tjes op je mp3speler plaatsen.
Je kan als je je speler als USB storage gebruik je mp3tjes niet zien. deze zijn compleet afgeschermt.

Dit is mijn bevinding met de HDD070 vind het een leuk apparaatje en et is weer eens wat anders dan een ipod of een 256 mb stikkie waar de helft van de wereld mee loopt.

Freeze

• IndoBoy

IndoBoy

Topicstarter
lukeotto schreef op maandag 20 december 2004 @ 23:23:
heb je al over de zen micro nagedacht, lijkt me een mooi spelertje...
Ziet er wel cool uit ja. Heb je er al ervaring mee of ervaringen van gehoord?

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk kun je in de volgende twee topics al heel veel informatie vinden :):
[rml][ MP3] Is er iets voor mij?[/rml]
Ipod 20GB vs Philips HDD-120

• IndoBoy

IndoBoy

Topicstarter
wwillem schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 00:14:
Waarschijnlijk kun je in de volgende twee topics al heel veel informatie vinden :):
[rml][ MP3] Is er iets voor mij?[/rml]
Ipod 20GB vs Philips HDD-120
Die heb ik doorgelezen. Ik denk dat de Philips afvalt. Die Creative Zen Micro lijkt me ook wel een leuke. Maar ja, het blijft een moeilijke keuze. Ik zat ook nog te denken aan een PDA, daar kan je tenslotte ook MP3's op afspelen. Of zou de kwaliteit dan niet goed zijn?

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
IndoBoy schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 00:20:
Die heb ik doorgelezen. Ik denk dat de Philips afvalt. Die Creative Zen Micro lijkt me ook wel een leuke. Maar ja, het blijft een moeilijke keuze. Ik zat ook nog te denken aan een PDA, daar kan je tenslotte ook MP3's op afspelen. Of zou de kwaliteit dan niet goed zijn?
PDA's kunnen best goed mp3's afspelen als je er goede oordopjes aanhangt. Alleen wil je waarschijnlijk geen pda omdat deze duurder, groter en veel minder geheugen hebben. Om nog maar te zwijgen over de speeltijd voordat de batterij leeg is.

Ik zou een leuke mp3 speler kopen met harde schijf erin :).

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Zen Micro is wel leuk. Ik sta op het punt mijn iRiver H120 te verkopen en de Micro te kopen.
Een leuk topic over de Micro: http://www6.head-fi.org/forums/showthread.php?t=93151

Als je toevallig interesse hebt in mijn H120....mail maar

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11 11:57
Toevallig is er tientallen soorten mp3spelers waarvan een onderzoek is uitgebracht in
een tijdschrift: computer idee nummer 01 20/12 tot 03/01/2005

Misschien wat dat je meer helpt.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

IndoBoy schreef op maandag 20 december 2004 @ 23:00:
Iemand ervaring met deze spelers of eventueel suggesties met andere spelers?
Genoeg mensen met ervaringen met die spelers. Elke mp3speler heeft een eigen topic. Voor iPods kun je terecht in Apple Talk.
Verder moet je de keuze toch echt zelf maken. Als er één beste keuze zou bestaan, waren er niet zoveel verschillende mp3spelers met topics hier in GT vol enthousiaste bezitters...

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.