Wie kan mij het advies geven in wat voor omgeving PHP het beste kan programmeren. Ik heb zelf de keus uit OO - omgeving en Functioneel programmeren. Mijn voorkeur gaat naar OO - omgeving. Is dit wel de juiste keus????
Ehm... PHP is imperatief. Bedoel je dat
? Ik snap niet helemaal hoe je die keus zou moeten maken als de taal PHP al vastgelegd is en dus vaste eigenschappen heeft
.
VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Ik snap 'm zoals het wordt gesteld ook niet helemaal (maar ik heb dan ook leren programmeren voordat PHP bestond
)
Hoe dan ook: herhaal je vraag even wat duidelijker en met een topictitel die af is in Programming & Webscripting - daar zitten de mensen die beter kunnen meepraten. Als je nu ook alvast wat argumenten noemt voor en tegen de een en de ander lijkt het me een prima discussie
Hoe dan ook: herhaal je vraag even wat duidelijker en met een topictitel die af is in Programming & Webscripting - daar zitten de mensen die beter kunnen meepraten. Als je nu ook alvast wat argumenten noemt voor en tegen de een en de ander lijkt het me een prima discussie
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()