Toon posts:

voorgeconfigde koe op homepage?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey piepels,
Ik heb een vraagje, en ongetwijfeld een domme maar ach, het is voor het goede doel...
Een aantal mensen die ik ken zijn bereid om een koetje te draaien voor dpc. Het probleem: Ze hebben geen zin in allemaal installatieonzin en geconfigureer. Daarom wil ik graag een client op mijn (te maken) homepage zetten. Deze kunnen zij dan downloaden. Het is de bedoeling dat die client dan helemaal is voorgeprogrammeerd, en als een hiddenservice draait. Dit niet omdat hij stiekum moet gaan draaien, meer omdat de verleiding altijd groot is om te kijken wat zo'n proggie is, en daarmee de instellingen verne#ken. Weet iemand hoe ik dat moet doen? Ik heb nl. geen programmeerervaring...de bedoeling is dattie flushed naar de perproxy ircows.dyndns.org. Er moeten geen shortcuts in het startmenu worden gemaakt en als het ff kan zou ik hem graag in een niet zo vaak bezochte map willen hebben (system ofzo). Het plan is dus dat er alleen maar op een exe bestandje hoeft te worden geklikt, en dattie dan meteen of bij de volgende boot opstart. (en het ook blijft doen).
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, of dat iemand tijd heeft om dit in elkaar te flansen...
thanx
}:0 }:0 }:0 }:0 }:0 }:0 }:0 }:0 }:0 }:0 }:0

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-05 18:41

s3n

Vraag het proxy71 eens.

Die heeft er voor de i'r cow zelf ook een gemaakt

Verwijderd

zoŽn soort vraagje heb ik ook. Nu vind de instal niet zoŽn probleem, deze duurt 2 sec. Heb je ook zoiets voor win.ini als voor het register. Wanneer je klikt op de *.reg wordt het geimporteerd in het register, ik zoek dus zoiets voor win.ini.
Dan kan ik op school een paar koetjes draaien, hier wordt nml je startmenu steeds ververst!

Verwijderd

Hmm dit zijn we vaker tegen gekomen ff kijken..
Volgens mij kan je gewoon een SFX .exe maken, dat doe ik tenminste..

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/82758
"building the ultimate dnetc.ini and install method"

Hier zou wel wat in moeten staan :)
suc 6

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Wij (TFS) hebben zo'n installer al eens gemaakt.

Als je Microsoft Windows Installer gebruikt is dat vrij eenvoudig zelf te doen.

Je moet dan wel eerst een zeer goede ini file hebben zodat je zeker weet dat het altijd werkt! Helemaal omdat je een hidden koe wil installeren. Om dit probleem te omzeilen maken wij gebruik van een aantal verschillende installers, een kabel versie, een modemversie en een hidden versie.

Tip: Een paar threads hieronder moet ergens een goede ini staan, misschien kun je die als basis gebruiken.

Succes.

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Waaronder? :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zie ook mijn signature voor een link naar zo'n autoconfig-koe!

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ja, maar ik zoek niet een al geconfigureerde autoconfigkoe. Ik zoek iets om automatisch een koe in (bv) de windooz dir te installeren, de koe te renamen naar (?) notpad.exe, ook mijn .ini file te kopieren in die dir en in win.ini een verwijzing bij load=c:\dir\koe

ok?
Pagina: 1