Toon posts:

PS2 spellen op Xbox?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daarover had ik het vanmiddag met iemand, hij was er van overtuigd dat hij San Andreas op de Xbox had zien werken. Lijkt mij stug, maar als dat mogelijk is, wil ik die ook wel kunnen spelen op míjn xbox. Toevallig iemand die dit weet?
het enige dat ik heb kunnen vinden en een jaar oud artikel waarop staat dat dit niet kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Vergeet het maar.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

voor zover ik weet kan dit niet, en voor zover ik niet zeker weet is of dit uberhaubt legaal is. En dit forum is allergisch voor illegale dingen, dus dat zou ik ook even nakijken als ik jou was :)

*HATSJOE*
'xcuse me

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:41

janklp

FortyTwo Capital

Tuurlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:39
De vraag is dus, is er een PS2 emulator voor de Xbox?

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

GTOfire schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:47:
voor zover ik weet kan dit niet, en voor zover ik niet zeker weet is of dit uberhaubt legaal is. En dit forum is allergisch voor illegale dingen, dus dat zou ik ook even nakijken als ik jou was :)

*HATSJOE*
'xcuse me
Emulatie is toch niet illegaal?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GTOfire schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:47:
Je sais, ik hoef ook allemaal niet te weten hoe en door wie, maar ik vroeg me af of dit nou kon of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dit kan niet. Voor de PC is al geen goede PS2 emulator, laat staan op de Xbox die het moet doen met een mindere processor. Misschien dat de persoon in kwestie een trailer had zien spelen, omdat GTA: San Andreas wel in de loop van volgend jaar op de Xbox zal verschijnen.

Misschien dat ik er helemaal naast zit, dus ik laat dit topic nog een half uurtje open. Een echte discussie kan dit namelijk niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me dan uitleggen waarom PS2 spellen niet gespeeld kunnen worden op een Xbox?
Uiteindelijk, de cd's of dvd's worden allemaal gebrand met dezelfde putjes en bergjes???

/me is niet zo'n programmeertaalwonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is het punt niet. Er is gewoon geen emulator voor :)

Of de Xbox met de standaard DVD speler PS2 CDs kan lezen weet ik niet, maar daar is nog wel overheen te komen. Als je eenmaal het spel op je Xbox hebt, op welke manier dan ook, dan is er geen manier om het 'af te spelen'. Er is geen programma voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-10 14:19

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:51:
Wie kan me dan uitleggen waarom PS2 spellen niet gespeeld kunnen worden op een Xbox?
Uiteindelijk, de cd's of dvd's worden allemaal gebrand met dezelfde putjes en bergjes???

/me is niet zo'n programmeertaalwonder
Je maakt een geintje hoop ik?

Zelfde reden waarom linux of Apple binary's het niet doen op een x86, andere code.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:41

janklp

FortyTwo Capital

MeNTaL_TO schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:56:
[...]

Zelfde reden waarom linux of Apple binary's het niet doen op een x86, andere code.
Ja tuurlijk is er wel een reden voor maar lijkt me wel intressant op welk punt van de programmeertaal het nou precies mis gaat. Dat het niet kan weten we nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MeNTaL_TO schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:56:
[...]

Nope, maakte geen geintje.
Toevallig dat jij weet waar ik kan uitvinden hoe dat allemaal werkt? Want nu ben ik er ook echt benieuwd naar ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Als jij een turk tegen een turk laat praten dan verstaat de turk dat. Als je een chinees tegen een turk laat praten verstaat ie dat niet, simple as that.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JeanLucPicard schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:59:
Als jij een turk tegen een turk laat praten dan verstaat de turk dat. Als je een chinees tegen een turk laat praten verstaat ie dat niet, simple as that.
En niemand op de héle wereld kan elkaar verstaan, omdat er geen woordenboeken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Woordenboek is emulator ... ofzo :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
De PlayStation² en de Xbox zijn gewoon 2 verschillende systemen *punt*!. :)
Ik weet niet of je wel eens een PS² emulator hebt gedraaid op je PC, maar dat loopt dus echt niet, hooguit haal je iets van 5 FPS, maakt niet uit hoe goed je systeem is. Je zou dus dezelfde resultaten (of zelfs slechter) halen op een Xbox aangezien die het meest in de buurt komt van de PC vergeleken met de PS², maar de PS² zit nu eenmaal anders in elkaar dan een PC, hoewel de Hardware (bijna) overheen komt.
Maar wie weet zal je ooit een PS2 kunnen emuleren, op een Xbox3 misschien :p

[ Voor 18% gewijzigd door Yonix op 20-12-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, de conclusie is dus: Het kan dus (nog) niet :)

Als je meer wilt weten over emulators, zoek eens met Google of op Wikipedia. Ik denk dat er ook wel een topic of twee op GoT te vinden is over de werking van emulators.

Omdat dit topic afdwaalt naar iets wat niet Spielerij-specifiek is (hele besturingssystemen worden geemuleerd), doe ik hem op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.