Goedkoop Laptop huren voor een week?

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-10 19:13
Hoi!
Door omstandigheden heb ik een ruime week een laptop nodig, volgende week. Nu zat ik er al een tijdje over te denken om er een te kopen, dus is dit een goede aanleiding. Maar het blijkt dat de laptop die ik wil (14", centrino, etc), bijna niet te krijgen is. Een geschikte HP (de dv1055EA), is vrijwel overal uitverkocht. Of alleen nog laatste showmodel voor 150 E meer dan de pricewatch prijs. En ik wil geen showmodel, voor dezelfde prijs. Denk ik.
Dus zit ik er nu sterk over te denken om een laptop te huren. Heeft iemand daar ervaring mee? En, ik vind het nogal duur: Ik heb een beetje rondgesurfd, maar het kost toch al snel E100 voor een week (en dan heb je een 1 Ghz pentium oid). Geld dat ik anders ook aan mijn laptop kan uitgeven. Dus: Weet iemand toevallig een goedkope laptop verhuur? Ik hoef geen top-model, als er een webservertje, en een browsertje op draait, is het prima.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:28

ko9

Weet niet of/wat/waar je studeerd, maar probeer het eens op school. Volgens mij kun je bij veel hogescholen/universiteiten wel een laptop huren.
Bij ons (H'school R'dam) is het voor 1 dag in ieder geval gratis, of je ze ook voor een hele week kunt huren weet ik niet; misschien dat dat wel wat geld gaat kosten

[ Voor 3% gewijzigd door ko9 op 20-12-2004 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:19

SmartDoDo

Woeptiedoe

Laptops vallen onder Complete Systemen & Laptops :)

SG --> CSL