[disclaimer]
Ik weet niet zeker of dit onder WOS of NOS valt.. maar ik denk hier.
[/disclaimer]
Ik zit met het volgende probleem:
Ik had een windows XP installatie met SP1
Partitionering:
HDD0: |15GB NTFS|20GB FAT32|40GB NTFS| (getallen plusminus)
HDD1: |20GB FAT32| 20GB FAT32|
Hiernaast heb ik Debian Linux 3.1 geinstalleerd, met LILO in MBR.
Hiervoor het een en ander (Alleen op HDD2) ge-herpartitioneerd
Nieuwe partitionering:
HDD0: |ongewijzigd|
HDD1: |10GB ReiserFS|2GB Linux Swap|15 GB FAT32|
Met een dualboot (via LILO) kon ik alles onder linux mooi bereiken, maar vanaf het moment van installatie waren onder windows alle partities behalve de 20 GB HDD1 FAT32 en de 15GB NTFS op HDD0 niet te benaderen.
Na wat proberen en dingen zoek en prutsen maar mijn systeem opnieuw geinstalleerd (dit maal met XP SP2. Alle partities heb ik intact gelaten ivm de data die er op staat. Wat blijkt nu, onder de nieuwe installate kan ik die partities nog steeds niet benaderen.
In de Diskmanager van XP zijn ze wel te zien, maar ik kan ze geen drive letter geven.
Ter illustratie:

Clickable
Het gaat (zoals in plaatje) om de partities "Unsorted" en "Games"
Kan iemand hulp bieden, ik heb oh zo dom geen backup, vooral de 40GB NTFS partitie is me erg lief....
Ik heb al alle zoekmachines en functionaliteiten gebruikt maar kan geen oplossing vinden, ik zit dus behoorlijk met mijn handjes in mijn haar....
Ik weet niet zeker of dit onder WOS of NOS valt.. maar ik denk hier.
[/disclaimer]
Ik zit met het volgende probleem:
Ik had een windows XP installatie met SP1
Partitionering:
HDD0: |15GB NTFS|20GB FAT32|40GB NTFS| (getallen plusminus)
HDD1: |20GB FAT32| 20GB FAT32|
Hiernaast heb ik Debian Linux 3.1 geinstalleerd, met LILO in MBR.
Hiervoor het een en ander (Alleen op HDD2) ge-herpartitioneerd
Nieuwe partitionering:
HDD0: |ongewijzigd|
HDD1: |10GB ReiserFS|2GB Linux Swap|15 GB FAT32|
Met een dualboot (via LILO) kon ik alles onder linux mooi bereiken, maar vanaf het moment van installatie waren onder windows alle partities behalve de 20 GB HDD1 FAT32 en de 15GB NTFS op HDD0 niet te benaderen.
Na wat proberen en dingen zoek en prutsen maar mijn systeem opnieuw geinstalleerd (dit maal met XP SP2. Alle partities heb ik intact gelaten ivm de data die er op staat. Wat blijkt nu, onder de nieuwe installate kan ik die partities nog steeds niet benaderen.
In de Diskmanager van XP zijn ze wel te zien, maar ik kan ze geen drive letter geven.
Ter illustratie:
Clickable
Het gaat (zoals in plaatje) om de partities "Unsorted" en "Games"
Kan iemand hulp bieden, ik heb oh zo dom geen backup, vooral de 40GB NTFS partitie is me erg lief....
Ik heb al alle zoekmachines en functionaliteiten gebruikt maar kan geen oplossing vinden, ik zit dus behoorlijk met mijn handjes in mijn haar....
[ Voor 7% gewijzigd door LocalJoost op 21-12-2004 08:42 ]
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)