Ik wil weten wat voor IC's ik heb zitten op mijn Corsair 3200LL v3.1. Na lang speuren op het forum van tech support corsair vond ik dat er waarschijnlijk samsung tccd opzaten. Ik heb voor de zekerheid de Ramguy nog gemaild en mijn serienummers gegeven en gevraagd wat voor ic's erop zaten.. antwoord wederom samsung. Nou geloof ik dat natuurlijk pas als ik het zie.
Mijn vraag: hoe verwijder ik die heatsinks van de repen? ze zitten erop gelijmd oid. Ik krijg ze er met wat meer geweld natuurlijk wel af maar vroeg me af of er een makkelijkere en veiligere manier voor is. Ohja en ik vraag het hier en niet aan de ramguy omdat corsair mijn garantie laat vervallen als ik die dingen eraf haal.
Mijn vraag: hoe verwijder ik die heatsinks van de repen? ze zitten erop gelijmd oid. Ik krijg ze er met wat meer geweld natuurlijk wel af maar vroeg me af of er een makkelijkere en veiligere manier voor is. Ohja en ik vraag het hier en niet aan de ramguy omdat corsair mijn garantie laat vervallen als ik die dingen eraf haal.