Sinds lange tijd ben ik in het bezit van de Heward Packard Printer Scanner Copier 1110, en heb dus geregeld al de inkt mogen vervangen.
Aangezien de kosten aardig opliepen ( Kantoor werk + 2 studenten die werkstukken printen) waren wij overgegaan op de cartridges van Pelican/Wecare.
Nu was deze afgelopen week ook leeg, en heb wederom een hervulde cartridge gekocht. Nu geeft mijn printer constant een Knipperend ledje aan dat zegt dat ik de cartridges moet controleren.
Afijn, ik kreeg later op het scherm de fout melding
"De kleuren cartrigde is niet van het juiste type"
Alleen lijkt mij dit stug, aangezien het een orginele kleuren cartridge is, en een wecare/pelican zwarte cartridge.
Wat ik heb geprobeerd
Aangezien de kosten aardig opliepen ( Kantoor werk + 2 studenten die werkstukken printen) waren wij overgegaan op de cartridges van Pelican/Wecare.
Nu was deze afgelopen week ook leeg, en heb wederom een hervulde cartridge gekocht. Nu geeft mijn printer constant een Knipperend ledje aan dat zegt dat ik de cartridges moet controleren.
Afijn, ik kreeg later op het scherm de fout melding
"De kleuren cartrigde is niet van het juiste type"
Alleen lijkt mij dit stug, aangezien het een orginele kleuren cartridge is, en een wecare/pelican zwarte cartridge.
Wat ik heb geprobeerd
- Vervangen van cartridge door een orgineel
- Het apparaat reset
- Een hervulde cartridge geplaatst
- Printer 1 nacht van stroom af gezet
- En n og wat dingen