De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
[ Voor 3% gewijzigd door Micha op 20-12-2004 19:43 ]
Daar komt de mijne vandaa, 289,00 inclusief btw, daarbij komt nog 20 euro verzenden. Ik heb em vooruit betaald via IBAN en had em een paar dagen later in huis, ook gewoon netjes antwoord op je mailtjes (in het engels)
edit:
dat bedoel ik... hoe verzenden ze de lens ? is toch een kwetsbaar ding lijkt mij
[ Voor 26% gewijzigd door B-lennium op 20-12-2004 19:46 ]
Overigens zie ik jouw gewenste lens voor E389 bij: http://www.cornevaniperen.nl/products.php?cat=38
Scheelt toch weer E6.
Who is John Galt?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
ehm.. stiekum over de grens rijden ....tazzman schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:46:
Buiten de EU kopen? Hou rekening mee met 6,7% invoerbelasting en 19% BTW.

laat maar buiten de EU is best wel een eind rijden...
[ Voor 14% gewijzigd door B-lennium op 20-12-2004 19:47 ]
vind het toch eng om iets duurs te bestellen in het buitenland... (bestel wel 500,- computer zooi in NL
wat voor garantie en rechten heb je?
Volgens mij heb je niet zoveel garantie misschien moet je even op de site kijken van de maker van her productB-lennium schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:53:
vaag... een canon speedlite is daar weer duurder als hier ....
vind het toch eng om iets duurs te bestellen in het buitenland... (bestel wel 500,- computer zooi in NL)
wat voor garantie en rechten heb je?
(ooit dit knopje gezien

ik bedoel meer : als de zending niet aankomt/kapot is enz.
[ Voor 22% gewijzigd door B-lennium op 20-12-2004 20:07 ]
Misschien kun je de consumente bond mailenB-lennium schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:01:
knopje gezien... echter als ik edit valt dit niet op bij mensen waar mee je contact hebt, reactie gaat sneller zo..
ik bedoel meer : als de zending niet aankomt/kapot is enz.
(
valt op
Eventueel kan ik zelf zo'n nummer krijgen van iemand die geabboneerd is want je kan zonder volgens mij niet mailen
[ Voor 16% gewijzigd door Micha op 20-12-2004 20:26 ]