Hoe verrander ik mn ip adres?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• directjohan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-11-2025
Hoe verrander ik mn statische ip adres?
Het is me zonet wel gelukt met een programma, maar dat was een trial van maar 10 minuten, dus daar heb ik vrij weinig aan.
Wie kan me helpen?

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
directjohan schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:45:
Hoe verrander ik mn statische ip adres?
Het is me zonet wel gelukt met een programma, maar dat was een trial van maar 10 minuten, dus daar heb ik vrij weinig aan.
Wie kan me helpen?
Je hebt echt iets te weinig zelf gedaan, als ik je post moet geloven. Neem contact op met je ISP, of ga echt eens zoeken op www.google.com .

Verder moeten we weten of je een statisch IP hebt of niet...?

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:39
ligt eraan welk ip je wil veranderen, je interne (LAN ip) of je externe ip (Internet ip)

Beetje meer info is dus wel gewenst

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

IP van wat? Van je PC? Van je internetverbinding?

Van je PC: Vraag een nieuwe lease bij de DHCP-server, of stel zelf een ander vast IP in.

Voor je internetverbinding: Bij dialup heb je altijd een andere, bij kabel wil het ook nog wel eens wisselen heb ik begrepen en bij ADSL moet je provider jou een nieuw IP geven.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 00:42

RSpliet

*blink*

Niet... je internetprovider leent jou een ip adres om op internet te kunnen. Die gaat jou er geen 2 lenen, ook niet als je daar om vraagt. Je kan je interne IP adres (dus binnen je eigen netwerk) wijzigen wat je wilt als je toegang tot je router hebt (if any), maar je ISP geeft je er echt maar eentje.
Sowieso heb je dat nergens voor nodig. Ban = Ban, privacy bestaat niet op internet, en ben je t er niet mee eens, dan internet je lekker niet :)

Schaadt het niet, dan baat het niet

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08 13:28
je ip van het internet of van je netwerk?
Internet ip kan je niet zo even veranderen met een programma of iets, misschien kan dat bij je provider.
Je netwerk ip kan bij de eigenschappen van je netwerkkaart.

LinkedIn
BlackIntel

• directjohan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-11-2025
Ik heb serieus mn best gedaan!! Ben al een paar uur bezig. Krijg alleen van die crapy programma's, waar ik niks mee kan.
Het zit namelijk zo: ik ben dus gebanned bij een forum (onterecht trouwens) dmv een ip-ban.
Nu wil ik daar weer opnieuw heen gaan, wat dus niet lukt.
Ik moet mn ip hiervoor verranderen. Ik weet niet precies hoe het beestje heet. Ik hoop dat jullie hier genoeg aan hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door directjohan op 20-12-2004 18:51 ]

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 00:42

RSpliet

*blink*

directjohan schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:50:
Ik heb serieus mn best gedaan!! Ben al een paar uur bezig. Krijg alleen van die crapy programma's, waar ik niks mee kan.
Het zit namelijk zo: ik ben dus gebanned bij een forum (onterecht trouwens) dmv een ip-ban.
Tsja, het kon ook niet anders

Als die mensen jou bannen doen ze dat niet zonder reden. Neem contact op met die admin daar om te vragen waarom. Blijken het onredelijke admins te zijn, vraag je dan eens af of je uberhaupt wel op dat forum wilt zijn. Zijn zij jou posts wel waard dan?

Schaadt het niet, dan baat het niet

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 22:51

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Ik moet mn ip hiervoor verranderen. Ik weet niet precies hoe het beestje heet. Ik hoop dat jullie hier genoeg aan hebben.
Waarom stuur je dan niet even een mailtje naar de moderators? Anders ben je binnen no-time wéér gebanned? Als ze er echt een goeie reden voor hebben moet je je waardigheid een beetje proberen te houden en gewoon een ande forum zoeken. Als het onterecht is dan is het de moeite niet waard om te gaan lopen zieken en zeiken.

Meh!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Wat voor verbinding heb je? Kabel? Inbel? Adsl? Welke provider?

Geef meer info daarover! Anders kunnen we niet helpen.

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-04 16:06
Kijk hier is anders: [rml][ IP-Hide] Programma[/rml]
2 precies dezelfde topics

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ga niet met die crappy proxytools spelen, neem contact op met de forumadmin voor uitleg en vraag als het niet anders kan een nieuw IP bij je provider. Die laatste mogelijkheid kost trouwens wel geld :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Je geeft nog steeds niet aan welke programma's je gebruikt dus daar kunnen we je niet mee helpen.
Je bent dus op zoek naar surfen via een proxy, geen idee wat de GoT regels daarover zijn qua advisering maar google is je vriend en het woordje proxy moet je voldoende opleveren!

Succes er mee

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Tja de regels van dat forum omzeilen ga je maar ergens anders doen. Daar is dit forum niet voor bedoeld. Misschien kan je de beheerders van dat forum eens een mailtje sturen. Misschien hebben ze wel een reden gehad toenze je deze ban gaven :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.