Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• The Medic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 08:12
He mede-tweakers,

Ik heb mezelf getrakteerd op een ipaq 3970 (wel 2e hands maja) en hier zat nog geen sd-kaartje in en dat moet natuurlijk wel even. Ik vroeg me alleen af wat het maximale aantal mb's is dat je erin kunt doen. Ik kan namelijk goedkoop 512 mb sd kaartje krijgen maar weet niet of deze pda dat wel aankan. Heeft iemand hier ervaring mee, ik kan het namelijk nergens vinden op het net. 8)7

greetz

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Handleiding ?
internet site van merk ?
online handleiding / specs

lijkt me toch wel te vinden denk ik zo

• The Medic
Handleiding ? --> 2e hands, handleiding er niet meer bij
internet site van merk ? --> deze pda staat niet meer op de site van HP
online handleiding / specs --> vermeld dit nergens, trust me I looked thoroughly

maar wel bedankt voor de tips, nog andere suggestie?? ik denk dat ervaring van iemand anders mogelijk beste is...

Verwijderd

geen probleem heb het zelf ook.

• The Medic
Kijk aan dat zijn antwoorden waar ik wat aan heb, misschien beetje off-topic maar heb dus dan-elec kaart besteld blijkt ook nog wel eens wat problemen mee te zijn m.n. dat de kaart niet leesbaar is, iemand daar ervaringen mee goede of slechte welkom

Verwijderd

Als je echt zeker wil zijn contacteer je een reseller...bijvoorbeeld pdashop.nlr
deze kunnen je haarfijn uitleggen wat kan en niet kan

Binnen de 24u heb je altijd een antwoord.

Ik heb er al mijn pda benodigheden gekocht en moet zeggen dat ik enorm tevreden ben
over de service die ze leveren

Volgens mij mag het ook geen probleem zijn 512mb kaartjes te gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 22:26 ]

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:28

jurma

simply connecting...

ik heb ook een 3970 en hier past zelfs een geheugenkaartje van 1 gb in.
512mb zal dus geen moeite zijn.
trouwens deze pda staat wel op hp klik

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Verwijderd

The Medic schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:51:
Kijk aan dat zijn antwoorden waar ik wat aan heb, misschien beetje off-topic maar heb dus dan-elec kaart besteld blijkt ook nog wel eens wat problemen mee te zijn m.n. dat de kaart niet leesbaar is, iemand daar ervaringen mee goede of slechte welkom
ook bullshit ;)
dane-elec is 1 van de snelste en betere kaartjes.
wordt over het algemeen het meest verkocht samen met Sandisk.

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
The Medic schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:51:
He mede-tweakers,

Ik heb mezelf getrakteerd op een ipaq 3970 (wel 2e hands maja) en hier zat nog geen sd-kaartje in en dat moet natuurlijk wel even. Ik vroeg me alleen af wat het maximale aantal mb's is dat je erin kunt doen. Ik kan namelijk goedkoop 512 mb sd kaartje krijgen maar weet niet of deze pda dat wel aankan. Heeft iemand hier ervaring mee, ik kan het namelijk nergens vinden op het net. 8)7

greetz
Als mijn Palm Tungsten T een 1gb SD-kaart aankan, wat hij dus kan. Moet die van jou geen problemen hebben met 512mb :)

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Hoezo, de TT is nieuwe dan de ipaq 3970 hoor.

Alors.

Pagina: 1