Ik ben een beetje aan het experimenteren met Acrobat 6 en heb in mijn enthousiasme alle toolbars uitgezet voor dit document en opgeslagen. Dit houdt in dat je, als je het document opent, geen toolbars er omheen ziet. Op die manier is er ook niet aan te knutselen... althans, minder makkelijk.
Een nadere studie is nodig om alle security en goodies van Acrobat uit te vinden, maar dat komt nog. Probleem wat ik nu heb is dat het het document zelf in Acrobat niet meer kan openen zonder dat alle toolbars weg zijn. Ofwel ik kan ook geen file, edit etc. meer zien... alles is leeg.
---
Update:
Eureka! CTRL+D brengt het schermpje omhoog waar die opties in staan. Ik heb ze uitgezet en het document daarna met CTRL+S opgeslagen en opnieuw geöpend. De toolbars zijn er weer
Een nadere studie is nodig om alle security en goodies van Acrobat uit te vinden, maar dat komt nog. Probleem wat ik nu heb is dat het het document zelf in Acrobat niet meer kan openen zonder dat alle toolbars weg zijn. Ofwel ik kan ook geen file, edit etc. meer zien... alles is leeg.
---
Update:
Eureka! CTRL+D brengt het schermpje omhoog waar die opties in staan. Ik heb ze uitgezet en het document daarna met CTRL+S opgeslagen en opnieuw geöpend. De toolbars zijn er weer
[ Voor 32% gewijzigd door Kaastosti op 20-12-2004 17:32 ]
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.