Toon posts:

2dehands Antec Sonata gekregen ipv een nieuwe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat denken jullie hier van? Heb ik een tweedehands Antec lifestyle Sonata gekregen in plaats van een nieuwe?

Er horen 6 drive rails bij te zitten, die heb ik niet. Er hoort een washable airfilter bij te zitten. Die heb ik niet (wel de houder voor de filter).

De handleidng zat in de doos. Hoort deze er boven op geplakt te zitten?

De meeste kabels worden bij elkaar gehouden door een plastic clip die je vast kan trekken. Drie grijze kabels zaten echter met een elastiekje aan elkaar.

Mischien hebben eigenaren van deze kast hier opmerkingen bij, zodat ik de winkel niet vals beschuldig.

Het sneue is dat ik al 30 dagen heb moeten wachten op deze spullen, en als de kast retour moet dan lukt dat vast niet voor kerstmis of mischien nieuwjaar.

PROBLEEM OPGELOST; als er nog meer mensen zijn die zaken niet kunnen vinden in hun nieuwe Antec kijk dan hier; http://www.virtual-hideou...ec_sonata_case/print.html

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 18:13 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:53

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Zat de doos niet vast getaped? Zijn er sporen van beschadigd folie/plakband/karton?

Kreukels in de handleiding, 'gebogen' bladzijden?

[ Voor 30% gewijzigd door PD2JK op 20-12-2004 16:56 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
De3 doos zat netjes vastgetaped. Allen zie ik op die tape de restanten van zon plastic hoesje, waar mischien de handleiding in hoort.

I

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:53

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Misschien kunnen ze die rails en airfilter naleveren. Als er verder geen beschadigingen zijn, hoeft de kast niet terug, toch? :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• ceno1e
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-12-2005
Zitten de rails niet achter de frontjes? Trek d'r maar is een uit.

De 'filter' zit standaard in de behuizing.

Heb je wel een doosje achter de drive bays er in zitten?

[ Voor 64% gewijzigd door ceno1e op 20-12-2004 17:03 . Reden: Niet compleet antwoord, :) ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, de handleiding ziet er prima uit. Er zitten wel wat krasjes aan de binnenkant door dat de kabels en powerkabel los in de binnenzijde zaten, denk ik. (Die krasjes zijn op zich geen probleem.)

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:08
de Rails zitten idd achter de frontjes (heb me de 1e keer rot lopen zoeken..)
en de Airfilter zit gewoon op zijn plekje hoor ;) (althans.. zou moeten zitten)

Verder lag de handleiding etc bij mij ook gewoon IN de kast... :)

Verwijderd

Topicstarter
@Prutzor: Het gaat mij er om dat ik geen RMA apparaat wil maar een nieuwe.

@Ceno1e; De drive rails voor de hard disken kunnen iig niet achter de frontjes zitten, deze staan nl loodrecht op de voorzijde.

Verwijderd

Topicstarter
@Sys_Error; Ik zal dan nog verder zoeken naar de rails. Ik heb natuurlijk veel liever dat alles in orde is. Oja de airfilter zit er beslist niet in.

Heb jij dezelfde kast?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 17:09 ]

• ceno1e
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:06:
@Ceno1e; De drive rails voor de hard disken kunnen iig niet achter de frontjes zitten, deze staan nl loodrecht op de voorzijde.
Dan behoren het er vier te zijn, en die horen er gewoon in te zitten. Het zijn wel meer sledes dan rails. :) Je schroeft de HD ook aan de onderkant vast. (op de rubbere dopjes)

Verwijderd

Topicstarter
@Ceno1e; Volgens de tekst op doos en in handleiding zijn het er zes (driverails). Ze staan (heel klein) op een tekening van de kast.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 17:14 ]

• ceno1e
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:11:
@Ceno1e; Volgens de tekst op doos en in handleiding zijn het er zes. Ze staan (heel klein) op een tekening van de kast.
Klopt die zitten dus in je '5.25 frontjes' en die zijn bedoeld om je cdroms enzo te bevestigen.

[ Voor 3% gewijzigd door ceno1e op 20-12-2004 17:15 ]

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-02 11:01

TheBorg

Resistance is futile.

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:58:
Allen zie ik op die tape de restanten van zon plastic hoesje, waar mischien de handleiding in hoort.
Daar hoort alleen de pakbon in. :)
De kast is niet compleet dus ik zou persoonlijk gewoon terug gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Zou best kunnen hoor, dat daar een of andere pakbon in zat.

Wie van jullie heeft dezelfde kast?

De kast lijkt me inderdaad niet compleet, en wie weet mis ik ook schroefjes enzo, alhoewel er een hele berg in een kartonnen doosje zitten.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 17:25 ]

• ceno1e
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:23:
Zou best kunnen hoor, dat daar een of andere pakbon in zat.

Wie van jullie heeft dezelfde kast?
Heb er zelf een staan, ben er zelf zeer tevreden mee. btw, the filter zie je bijna niet zitten...

Verwijderd

Topicstarter
@Cenote; Het model kast is in principe veel mooier dan bijv. mijn vorige, veel zorgvuldiger afgewerkt ook.

De filterhouder kun je er aan de onderkant uit halen, om het filter schoon te maken. Als er dan alleen een filterhouder in zit, dan is er iets mis :)

Ik zal eens een plaatje van drive rails gaan zoeken.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 17:39 ]

• ceno1e
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:36:
De filterhouder kun je er aan de onderkant uit halen, om het filter schoon te maken. Als er dan alleen een filterhouder in zit, dan is er iets mis :)
Het is een "washable slide out filter" dus die houder is volgens mij gewoon de filter. (Rechthoekig zwart met gaatjes....) Meer zat er bij mij ook niet in.

Verwijderd

Topicstarter
@Cenote: Die filter ben ik nog niet zeker van maar de drive rails heb ik inmiddels gevonden.

Gelukkig maar, ik kan er nu ook wel om lachen, om de grote zoektocht naar de rails. :)

Er zijn trouwens hele fotoreportages over wel 3 modellen van Antec, Alsof het om een trouwdag gaat: http://www.virtual-hideou...ec_sonata_case/print.html

Bedankt voor de reacties

Ik las ergens dat bedanken niet hoeft (mag?) maar ik doe het toch maar.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 18:11 ]

Pagina: 1