Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Iemand ervaring met zire 31 en kirrio gps ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader is binnenkort jarig en nu had ik een leuk cadeau gevonden voor hem. Het is de zire31 met kirrio gps. Dit ding zal alleen als GPS worden gebruikt dus of er uitbreidingssloten opzitten of welke andere mogelijkheden heeft boeit me niet. En reviews over de zire zijn voldoende te vinden. Maar ik kan bijna geen review vinden over het gps systeem. Heeft iemand ooit met dit systeem gewerkt ?

Volgens mij gebruikt hij mapsonic als software maar ik zit dus met vragen is deze net zo nauwkeurig als een ingebouwd gps systeem ? is het display een beetje goed af te lezen ? maar vooral zal de processor snel genoeg een route kunnen berekenen. Het heeft namelijk weinig zin als je een gps systeem hebt dat eerst 5 minuten is aan het rekenen.

Dus heeft hier ooit iemand gewerkt met het kirrio gps systeem ?

Alles bij elkaar kost het systeem 300 euro en meer willen we ook absoluut niet uitgeven voor een cadeau en als dit gps systeem niets is dan krijgt hij een digitale camera. :)