Game laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-10 16:38
Ik wil een laptop gaan kopen en ik wil deze vooral gebruiken om te gamen. Nu dacht ik aan een pc van alienware omdat deze veel goede eigenschappen hebben en meer aandacht besteden aan de specs dan aan de platheid van de laptop.

Nu is mijn vraag eigenlijk waar ik alienware pc's kan krijgen. Heb al wat dingen opgezocht, maar ik ben er nog niet achter waar in Nederland alienware pc's verkrijgbaar zijn.

Dus kan ik die ergens krijgen of zal ik moeten wachten tot de volgende grote computerbeurs?

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Uuuhm, je kan ze toch gewoon bestellen daar? Ik dacht dat Alienware alleen via webshops verkocht?

En ja, hij is niet zo plat, maar wat verwacht je anders van een game pc?

[ Voor 30% gewijzigd door Nik op 20-12-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-10 16:38
proller schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:37:
Uuuhm, je kan ze toch gewoon bestellen daar? Ik dacht dat Alienware alleen via webshops verkocht?

En ja, hij is niet zo plat, maar wat verwacht je anders van een game pc?
Weet ik, je kan ze bestellen maar alleen in Amerika, dus dan zit er geen garantie op en komt er ongeveer 100 dollar bij voor het veilig verzenden

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 11:14
volgens mij kon je ze ook bestellen via de alienware uk shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.alienware.co.uk

Met een béétje zoekwerk kom je daar ook al...
Dan moet je op de éérste pagina je 'netherlands' aanklikken, en dan wordt hij gewoon geleverd...
Knap dat je zowieso al alienware had gevonden als je 'netherlands' niet eens kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:59
kemphaas schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:36:
Ik wil een laptop gaan kopen en ik wil deze vooral gebruiken om te gamen. Nu dacht ik aan een pc van alienware omdat deze veel goede eigenschappen hebben en meer aandacht besteden aan de specs dan aan de platheid van de laptop.

Nu is mijn vraag eigenlijk waar ik alienware pc's kan krijgen. Heb al wat dingen opgezocht, maar ik ben er nog niet achter waar in Nederland alienware pc's verkrijgbaar zijn.

Dus kan ik die ergens krijgen of zal ik moeten wachten tot de volgende grote computerbeurs?
Je wilt een laptop maar je denkt aan een pc?

Waarom wil je een laptop? Als je vooral wilt gamen, ligt een desktop toch meer voor de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-10 18:18
Mobiliteit?
Een laptop neem je 100x makkelijker mee dan een vaste computer, en je hoeft er geen kabels voor aan te sluiten. Hooguit een stroom- en LAN-kabel :P

edit:
Oké, ook een muis B)

[ Voor 11% gewijzigd door ReZ1987 op 20-12-2004 21:58 . Reden: Toevoeging op persoon onder me B) ]

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:59
Speel jij Half life 2 of doom met je touchpad? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Uhm je kan er een gewone muis op aansluiten hoor :X
edit ow sorry verkeerd gelezen je hebt elemaal gelijk een muis is meestal ook weer een draadje :P

[ Voor 50% gewijzigd door Sjoerd op 20-12-2004 21:09 ]

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet als je intern bluetooth op je laptop neemt en een bluetooth muis.

Gebruik ik ook en werkt perfect :)

Op m'n bureau staat de oplader (ik heb de logitech MX900) waar ie gewoon 's nachts inzit en je kan em gewoon de hele dag gebruiken.
Pagina: 1