[PPT]Presentatie op 2de monitor, doorwerken op 1ste

Pagina: 1
Acties:

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-08 19:16
Oke, ik heb een PC met 2 monitor's op 1 vga plank. (1 via D-Sub en 1 via DVI, die DVI is met converter alsnog D-Sub). Ik zit met het volgende probleem. Ik wil een presentatie laten draaien (die telkens loopt met allemaal mededelingen) op de 2de monitor, maar op de 1ste monitor (de hoofdmonitor dus) moeten ze gewoon verder kunnen werken. Het zit namelijk zo, als je het bestand opent met PowerPoint, en hem dan start met F5, krijg je 2 programma's op de taakbalk, 1 van Powerpoint zelf en 1 van de Dia Voorstelling. Die van de Dia voorstelling heeft dan de focus, alleen zodra hij de focus kwijt raakt (omdat er andere programma's e.d. geopend worden) blijft hij hangen bij de huidige Dia en gaat hij pas verder als hij de focus weer terug heeft. Het lukt me dus wel om de Dia voorstelling op de 2de monitor te zetten en het programma op monitor 1 te houden, maar hij moet door blijven gaan terwijl er gewoon op de PC gewerkt wordt.

Dus ff voor de duidelijkheid:

- Powerpoint programma @ Monitor 1
- Start presentatie met F5
- Powerpoint presentatie met mededelingen en troep @ Monitor 2 en het programma nog steeds @ Monitor 1
- Op Monitor 1 gaat iemand verder werken, Programma van de Dia Presentatie verliest de focus en blijft op huidige Dia wachten tot hij de focus terug krijgt om daarna weer verder te gaan.

Info:
Windows 2000 SP4
Powerpoint 2000 SP3 (Uit de Info van het programma zelf)
ATi drivers 4.12 (Is een ATi RADEON 9550)

• MyTi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-07 01:22
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Ik zoek al een tijdje naar een oplossing maar kom er maar niet uit.
Ook met Powerpoint Viewer moet de fullscreen presentatie de focus houden wanneer hij normaal wil afspelen. Bij focusverlies bevriest de presentatie, er kan dus niet tegenlijk op de andere monitor met andere software gewerkt worden.

Ik beschik overigens over 2 grafische kaarten, maar nog krijg ik dit probleem niet getackled..