Toon posts:

Pc gaat niet aan, maar cooler draait wel

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic.

Heel gek, maar ik wilde mijn pc aanzetten, maar er gebeurde niks. Toen ik de stekker er opnieuw in deed ging alleen de cooler aan, zonder dat ik de pc aan heb gezet. Na 30 seconde stopte de cooler weer met draaien.

Hoe krijg ik m'n pc in godsnaam weer aan de praat? :(

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:40

The Third Man

The Third Jellyfish

Heel gek inderdaad maar je moet echt met meer info en vooronderzoek komen voordat wij je kunnen helpen, kristallen bollen zijn duur weet je.

Begin alvast hier: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ASUS moederbord en op die voeding staat Frontier ATX, preciezer kan ik niet zijn omdat de specificaties van m'n pc op diezelfde pc staan..

Verder kan ik niet echt veel met die link.. (begrijp er eerlijk gezegd ook weinig van)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is helaas niet de manier om een "help, mijn PC doet het niet" topic te starten. Neem de startpost van het PMG Beleid eens door hoe het wél moet :)

Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog serieus en aandachtig in z'n geheel te doornemen, incluis de onderliggende linkjes. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

[ Voor 46% gewijzigd door BalusC op 20-12-2004 15:50 ]

Dit topic is gesloten.