Halllo bestaat de mogelijkheid om de resultaten binnen Windows Task Manager in een tekstbestand te laten schijven?
Hiervoor ben je een andere tool nodig die dat kan uitlezen of die zelf de waarden kan meten en loggen. Misschien heb je wat aan MBM, MotherBoard Monitor
Ik kan nog niet editten vandaar dit:
Ik heb gekeken met google naar Windows Task Manager Loggen
Resultaat: eXtended Task Manager, PC INSPECTOR task manager en nog wat van die programma`s. Maar dat wil ik niet, ik wil echt een text file door Windows Manager Task laten genereren
Ik heb gekeken met google naar Windows Task Manager Loggen
Resultaat: eXtended Task Manager, PC INSPECTOR task manager en nog wat van die programma`s. Maar dat wil ik niet, ik wil echt een text file door Windows Manager Task laten genereren
Je kunt vrijwel alles laten loggen met Performance Monitor, perfmon.exe. Als ik wist welk OS je gebruikt dan had ik zelfs een link met info gegeven, nu zul je zelf even moeten zoeken op Technet.com of Microsoft.com. Of gewoon op F1 rammen natuurlijk. 
Editten doe je door op dit
knopje te drukken, dat kun jij vast wel.
Editten doe je door op dit
[ Voor 25% gewijzigd door Jazzy op 20-12-2004 15:35 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Het gaat om een WindowsXP en Windows2000 pro machineJazzy schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:34:
Je kunt vrijwel alles laten loggen met Performance Monitor, perfmon.exe. Als ik wist welk OS je gebruikt dan had ik zelfs een link met info gegeven, nu zul je zelf even moeten zoeken op Technet.com of Microsoft.com. Of gewoom op F1 rammen natuurlijk.
Ik pas even je topic titel aan, kan je voortaan het geen wat je zelf geprobeerd hebt in je topic start opnemen?
Wij gebruiken een applicatie (Applicatie X), over de performance van deze applicatie zijn een aantal gebruikers niet tevreden. Wat ik wil kijken is of de hardware die in de computers zit genoeg is. Wat ik dus wil loggen is de cpu, geheugen, netwerk gebruik van de applicatie (services). Deze gegevens wil ik gaan loggen zodat ik uit de log file kan zien of er iets mis gaat. Deze gegevens wil ik later in een grafiek zetten zodat "mijn baas" ook kan zien dat er iets fout gaat.
En, wat vind je er van?Jazzy schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:34:
Je kunt vrijwel alles laten loggen met Performance Monitor, perfmon.exe. [...] nu zul je zelf even moeten zoeken op Technet.com of Microsoft.com. Of gewoon op F1 rammen natuurlijk.
Nou document doorgenomen alleen hoe kan ik in perfmon nou zien welk proces nou hoeveel cpu en mem gebruikt
Gevonden wat ik wilde hebben alleen kan ik de interval niet kleiner maken dan 1 seconde. Doe ik iets fout of kan de interval binnen perfmon(windows) niet lager?Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 09:48:
Nou document doorgenomen alleen hoe kan ik in perfmon nou zien welk proces nou hoeveel cpu en mem gebruikt
Waarom wil je het lager hebben? Bedenk dat je logging zelf dan snel een effect gaat hebben op de snelehid. Het log moet worden bijgehouden en weggeschreven. Ook is de toegevoegde waarde waarschijnlijk laag, ook vanwege de precisie.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1