Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Maxfield G-Flash 1 GB iemand ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Was van plan de MobiBLU DAH 1200 1 GB te kopen, bij mp3spelers.nl voor €208.
Grootste probleem voor mij is echter "hmmm, voor €20 meer heb ik die player...(in dit geval bv creative van 4gb) en dan nog €10 en ik heb de creative zen... "

Maxfield G-Flash 1 GB biedt echter grote opslag voor slechts €140, is echt klein, batt duur van 13uur!,ziet er nog ok uit (eigelijk minst bel.).

Heeft er echter iemand ervaringen met dit merk/player
Vind momenteel enkel duitse reviews terug, und ich habe kein lust alles zu uberzetsen.

TNX in adavnce

Verwijderd

Je geeft geen link om het ding eens te bekijken, en zelf ben ik te lui voor om te zoeken :p

Maar om op je vraag te antwoorden: ik vermoed dat het deze speler betreft in een ander jasje/fabrikant:

Cebop 1000MB (1GB) flash mp3speler 149,- euro

gelijkaardige specs, ook +-150 voor 1 Gig flash. Ik heb namelijk dat indruk dat dit soort spelers vaak terugkomt onder verschillende vormen en bij verschillende merken (vooral dan type blokker, kruidvat, carrefour, ... de B merken.)

Ivm de kwaliteit, dat ligt helemaal aan jezelf en aan je vereisten. Ik stel voor , zoek er ergens eens een en als je tevreden bent met wat eruit komt: kopen. En desnoods kan je hem nog altijd gebruiken als verwisselbare schijf met vast geheugen met als extra een mp3 functie.

Verwijderd

Een collega van mij heeft hem gekocht , hij had er wel vertrouwen in omdat er ook 2 jaar garantie op zit. Best een mooi ding en een goed geluid. Hij voelt ook goed aan niet dat keiharde goedkope plastic maar meer dat zachte rubber plastic. Het is wel 1 GIG en dat is wel vet in vergelijking met al die 128 en 256MB stickes.

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:08

Marc H

- - Is wakker - -

Vanmiddag gekocht, toevallig. Was een soort van inpulsaankoop. Hij is momenteel 119 euro bij mediamarkt. Vond het een handig klein dingetje, met eindelijk eens voldoende opslag.

Eerste indruk, lekker licht en klein, goed geluid, in ieder geval in combinatie met mijn Sony MDR-A44 hoofdtelefoon. Overzetten van mp3's gaat redelijk snel. De rubberachtige finish voelt lekker aan. display is klein, maar goed te lezen.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Verwijderd

Was spezifikationenen ubersetzt von der Deutschen taale nach Englisch blabla.
Maxfield G-Flash 1GB
MP3/WMA(+DRM)/Voice recording/USB-stick
*1024MB
*MP3, WMA, WMA DRM
*USB 2.0
*ID3-tag: songtitle, tracknumber, time
*64 hours voice recordable (in WAV)
*6-bands equaliser (with some kind of Ultra-Bass
*Plug 'n Play (Win ME/2000/XP and Mac OS X)
*Resume-Function
*Repeat-functon: Normal, Random, All/One Repeat, Preview
*32 different volumelevels
*Voice recording in ADPCM (WAV-Format)
*18 hours of batterylife with one 1,5V AAA-battery
*Blue backlight
*Size: 30 x 85 x 19 mm

Including:
*MAX G-FLASH MP3-USB-Stick
*Stereo-Earphones
*1 AAA-Alkaline-Battery
*USB-Cable
*Neckcord
*Software-CD with Tools, [b]Treibern? WTF?[/b] and Manual
*Short manual
*Warranty of 1 year
edit
Ik ben er denk ik uit wat Treibern zijn. In een vertaalmachine gegooid en daar kwam 'bestuurders' uit, waarbij ik de link leg met 'drivers'. Het zijn dus drivers, voor Windows 98 oid, want hij is toch plug'n'play?!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 22:11 . Reden: der kleine quotehaakje war ich vergessen ]

• dietmertan.com
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03-2023

dietmertan.com

Less is more

Ik heb zo'n ding. Ook een impuls aankoop, en ik heb er m'n creative jukebox 2 mee vervangen die nu mooi als stereo installatie in de woonkamer staat :) Ik ben er erg tevreden mee en heb maar 1 minpuntje aan dit ding. Je kan niet een directory random afspelen want in random mode pakt ie altijd het totaal aantal mp3tjes. Er was nog iets anders met lange bestandsnamen maar dat is inmiddels opgelost dmv firmware update.

http://dietmertan.com/

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:47

steveman

Comfortabel ten onder

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:08:
Was spezifikationenen ubersetzt von der Deutschen taale nach Englisch blabla.

[...]

edit
Ik ben er denk ik uit wat Treibern zijn. In een vertaalmachine gegooid en daar kwam 'bestuurders' uit, waarbij ik de link leg met 'drivers'. Het zijn dus drivers, voor Windows 98 oid, want hij is toch plug'n'play?!
Tuurlijk zijn het drivers ;)

Maaruh d'r is toch stiekem een hoop usb "zooi" die toch stiekem drivers nodig hebben in windows XP (of een andere versie). Wellicht is het een drivertje dat nodig is voor een of ander software tooltje wat je erbij krijgt.

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-11 11:05

mno

Heb hem ook net gehaald bij Mediamarkt Den Haag. Daar kost hij EUR 129. Mooi dingetje maar één ding viel me meteen op: de knopjes zitten niet helemaal vast, ze rammelen een beetje als ik de player beweeg. Is dit bij de andere bezitters van de Maxfield G-Flash ook zo?

Gewoon rösti

• dietmertan.com
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03-2023

dietmertan.com

Less is more

Ja hier rammelt ie ook. ik heb er verder weinig last van.

http://dietmertan.com/

Verwijderd

mno schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:53:
Heb hem ook net gehaald bij Mediamarkt Den Haag. Daar kost hij EUR 129. Mooi dingetje maar één ding viel me meteen op: de knopjes zitten niet helemaal vast, ze rammelen een beetje als ik de player beweeg. Is dit bij de andere bezitters van de Maxfield G-Flash ook zo?
Muahahahaaha >:)

Bij Mediamarkt hier kost in 119 joero...

toch?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb de Maxfield G-Flash ook gekocht bij de Media Markt, maar dan voor 119 euro. Ik ben er zeer tevreden mee, alhoewel ik wel de standaard firmware vernieuwd heb met versie 3.196. In deze nieuwe firmware zitten wel een paar bugs in, zoals het niet onthouden van de ingestelde equalizer nadat je de speler weer hebt aangezet ondanks dat de preset wel in het scherm staat en de ondersetuning van VBR-mp3-bestanden is ook niet om over naar huis te schrijven, want ik kan niet voor- of achteruitspoelen in zulke mp3's.

Voor de prijs van 119 euro kan ik hem niet laten liggen. Helemaal niet voor de 1GB geheugenruimte en de ondersteuning van USB 2.0. Het is nu alleen een kwestie van inpluggen, bestanden overzetten en weer uitpluggen.

• mno

mno

Bij Mediamarkt Den Haag hadden ze niet gehoord van die Eur 119. Bij welke Mediamarkt kost hij 119?

Gewoon rösti

• mno

mno

Is het trouwens normaal dat een mp3speler altijd afspeelt in de volgorde waarop de MP3's zijn gekopieerd? Ik merk dat als ik een hele map kopieer met Total Commander, dit blijkbaar wordt gedaan in volgorde van oorspronkelijke bestandsdatum en tijd.

De Maxfield speelt ze daarna ook af in de kopieervolgorde, dus niet bijvoorbeeld alfabetisch op bestandsnaam (die netjes beginnen met 01, 02, 03, etc).

Bij kopieren van complete mappen met de windows explorer gebeurt dit trouwens ook.

[ Voor 11% gewijzigd door mno op 01-01-2005 12:49 ]

Gewoon rösti

Verwijderd

Hoi,
Ik heb de maxfield g flash nu een week in mijn bezit. Na enige voorgaande mis probeersels, is
dit een hele verademing.
Het is snel, gebruiksvriendelijk ( overzichtelijk menu).
Enorm veel opslag capaciteit. mag duidelijk zijn.
En de batterij wil maar niet leeg raken.
De genoemde 13 uur ga ik dik overheen.
Zeer de moeite waard.

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 10:36:
[...]

Bij Mediamarkt hier kost in 119 joero...

toch?

Net bij de Mediamarkt in Utrecht voor 99 euro gekocht.

;)

Er was uitverkoop van allerlei demomodellen en beschadigde dozen oid.
Xbox voor 99 euro zonder doos enz.

Maar de Maxfield G-Flash is een leuke speler, de grote opslagcapaciteit voor dat geld trok me erg aan en het geluid is ook zeker niet slecht, simpel te bedienen, leuk design.

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:29
Zou iemand een foto van de linkerkant kunnen posten? Ik zit er namelijk ook over te denken om hem te kopen, maar wel weten of het dezelfde mp3-speler is als de Time/Cebob, maar dan in een ander jasje. De foto kan me hier duidelijkheid in geven.

Heeft de mp3-speler een shuffle-functie? Zou ja, binnen een album of ook alle nummers?

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
LuukNouwen schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:47:
Zou iemand een foto van de linkerkant kunnen posten? ?
Op de link van mp3cdspelers staan diverse foto's

[ Voor 22% gewijzigd door Henk007 op 10-01-2005 15:54 ]

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:29
Henk007 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:52:
[...]

Op de link van mp3cdspelers staan diverse foto's
Ja, dat had ik al gezien, maar daar staat er geen duidelijk bij van de linkerkant. Ook op de site van maxfield staat er geen. Ik heb mp3spelers.nl al gemailt voor deze en andere vragen, maar tot nu toe geen reactie gehad.

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:52
Kun je de accu van deze speler eigenlijk ook opladen via de USB-poort als je er een oplaadbare penlight batterij in hebt zitten?

Zijn er überhaupt spelers die deze mogelijkheid hebben?

Verwijderd

Ik was net bij de Mediamarkt (Arena), 99 euro. Actie loopt nog deze week.

Ik heb hem niet gekocht omdat ik er hoe dan ook radio bij wil hebben.

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
mno schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 12:47:
Is het trouwens normaal dat een mp3speler altijd afspeelt in de volgorde waarop de MP3's zijn gekopieerd? Ik merk dat als ik een hele map kopieer met Total Commander, dit blijkbaar wordt gedaan in volgorde van oorspronkelijke bestandsdatum en tijd.

De Maxfield speelt ze daarna ook af in de kopieervolgorde, dus niet bijvoorbeeld alfabetisch op bestandsnaam (die netjes beginnen met 01, 02, 03, etc).

Bij kopieren van complete mappen met de windows explorer gebeurt dit trouwens ook.
ReOrganize! Moet het kunnen oplossen.

* iscara denkt er ook over deze te kopen
Iemand ondertussen nog hinderlijke dingen tegengekomen bij deze mp3-speler/usb-stick?
Heb eigenlijk alleen nog maar positieve (Duitse) reviews gezien.

Nog een weekje wachten voor ik de aankoop kan doen :Y)

• mno

mno

Thanks, met ReOrganize kan je idd mooi de volgorde achteraf aanpassen. Alleen kan je hiermee volgens mij niet een hele directory tegelijk kopieren van PC naar mp3-speler.

Over de Maxfield: ik ben er nog steeds erg tevreden mee. De oordopjes gebruik ik niet, ik heb in-ear dopjes erbij gekocht (Sharp HP-MD33). De speler kent voor zover ik weet 2 probleempjes: de equalizer-stand wordt niet onthouden na uitzetten (maakt mij niet veel uit, ik gebruik toch de standaard instelling) en bij VBR-mp3'tjes werkt het spoelen niet snel. Jammer dat er nog geen nieuwe firmware is die dit verhelpt.

Gewoon rösti

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dan zal ik even kijken waar ik de speler vandaan kan halen. De media-markt hier in Groningen heeft de speler niet. En heb nog maar 1 webshop gevonden die hem had, www.mp3spelers.nl.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Voor de mensen die een Maxfield 1GB willen kopen en niet te ver van de Duitse grens wonen. Vanaf 14 maart is de G-Flash te koop bij Penny Markt voor € 99.95
Hij staat niet in de pricewatch, maar bij mp3cdspelers kost hij momenteel € 129.95

[ Voor 14% gewijzigd door Henk007 op 08-03-2005 02:15 ]

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:03

Vrijdag

De Zwarte

mno schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:33:
De speler kent voor zover ik weet 2 probleempjes: de equalizer-stand wordt niet onthouden na uitzetten (maakt mij niet veel uit, ik gebruik toch de standaard instelling) en bij VBR-mp3'tjes werkt het spoelen niet snel. Jammer dat er nog geen nieuwe firmware is die dit verhelpt.
*beetje schop*

Ik heb mijn equalier altijd op X-Bass staan, dat onthoudt 'ie wel. of bedoel je de handmatige instelling?
VBR en vooruitspoelen werkt bij mij prima, en ik heb er geen nieuwe firmware in geflasht.
Info geeft versie 3.190 aan.

Waar ik tot nu toe wel twee keer last van heb gehad is dat het geluid klinkt alsof het "onderwater" wordt afgespeeld. Om de één of andere reden werkt het dan weer wel naar behoren als ik het ding een tijdje uitzet en daarna (uurtje ofzo) weer aanzet.

Vreemd. Het ligt niet aan de koptelefoon, elke set geeft dit probleem, Sony, Phillips etc.

Verder erg tevreden over dit spelertje, na enkele flops is deze degelijk, eenvoudig en een lekkere lange batterijduur. En ohja, ook niet duur :P

Wellicht nog even zo'n neopreen case kopen voor tijdens het hardlopen en fitnessen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• mno

mno

TroonStaal schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:49:
Ik heb mijn equalier altijd op X-Bass staan, dat onthoudt 'ie wel. of bedoel je de handmatige instelling?
VBR en vooruitspoelen werkt bij mij prima, en ik heb er geen nieuwe firmware in geflasht.
Info geeft versie 3.190 aan.
De eq-naam wordt onthouden maar de feitelijke instelling wordt niet onthouden. Kies na het uitzetten maar eens opnieuw voor de X-Bass instelling. Je zal merken dat hij dan pas ineens meer bass krijgt.

Ik heb net gezien dat er inmiddels een firmware 3.198 is die dit probleem en nog een ander probleem zou verhelpen. Die ga ik nu eens uitproberen...

Gewoon rösti

Pagina: 1