Toon posts:

Kan geen email sturen naar hotmail accounts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een website bij digitalus.nl en wanneer ik iets stuur naar een hotmailaccount vanaf mijn digitalusaccount dan krijg ik meteen een mail terug met de melding:

retry time not reached for any host after a long failure period

Volgens digitalus ligt het niet aan hen maar aan hotmail. Bij google kom ik dit probleem vaker tegen en vond ik volgende tekst.

This message means that all hosts to which the message could be sent have been failing for so long that the end of the retry period (typically 4 or 5 days) has been reached. In this situation, Exim still computes a next time to retry, but any messages that arrive in the meantime are bounced straight away. You can alter this behaviour by unsetting the delay_after_cutoff option on the smtp transport. Then Exim will try most messages for those hosts once before giving up.

Heeft dit nu iets met digitalus te maken of moet ik echt bij hotmail zijn. Digitalus maakt geen gebruik van Exim en kan dus niets met dit probleem.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik snap niet zo goed wat dit in Windows Operating Systems doet - het heeft toch helemaal niets met Windows te maken? :)

Ik ga eventjes je topic verplaatsen naar Network Troubleshooting - post verder eens de exacte bounce die je terug krijgt, en de instellingen van je systeem :)

Windows Operating Systems >> Internet & Telefonie

Verwijderd

Topicstarter
Sorry...dit is het volledige bericht wat ik terugkrijg:

Dit bericht is afkomstig van de mail-server.

U stuurde het volgende bericht, maar dat kon niet aan iedereen worden bezorgd:

======================================================================
Onderwerp: test
This is a multi-part message in MIME format. ------=_NextPart_000_000F_01C4E69C.6BE59070 Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1" Content-Transfer-Encoding: quoted-printable ------=_NextPart_000_000F_01C4E69C.6BE59070 Content-Type: text/html; charset="iso-8859-1" Content-Transfer-Encoding
======================================================================

Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:

mirjamtest@hotmail.com
retry time not reached for any host after a long failure period

Wat betreft de instellingen van mijn systeem? Weet niet goed wat je bedoelt:
XP,outlook express en dan gewoon as usual pop mail instellen.

Verwijderd

had ik gisteren ook, zal wel een Hotmail serverfout zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, misschien maar heb het al vanaf donderdag en van hotmail naar hotmail gaat wel.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 10:29

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Zal gewoon hotmail zijn. Of ze hebben een rotte server, of je ISP is (tijdelijk?) geblockt omdat er spam vandaan kwam.

In beide gevallen zou ik m'n tijd ergens anders aan besteden, want contact opnemen met hotmail is nog hopelozer, tenzij je ze geld wilt geven. bel die persoon gewoon ;) .

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hotmail is nogal met de botte bijl complete IP ranges aan het blokkeren. Zonder een SMPT failure te geven zo lijkt het, gewoon bot IP range laten droppen op de MX van Hotmail.. :r
Pagina: 1