Ok er komt een hele hoop bij kijken, maar ik bedoelde het eigenlijk niet zo groot. Het hoeven geen Nieuwe moederborden enz te zijn, maar je kunt beginnen met de artikelen die thuis liggen bij de tweakers. Iedereen heeft wel iets wat een ander niet heeft of weer een ander nog nooit gezien heeft. Als je daar een klein "reviewtje" over schrijft en die deelt aan de Community, Dan heb je een leuke database lijkt me.
En jullie standaarden kunnen wij toch net zo goed opvolgen.
VB,
Je opend een topic in de eerste post leg je uit wat de bedoeling is En plaats je een link naar de standaarden van jullie review. en met de eisen van de reviews die in dat topic neergezet worden. Mensen mogen dan hun artikelen reviewen en plaatsen in het topic met de titel
FAN: Coolermaster.......
Adapter: pc to ........
CCFL: Sunbeam ......
Zo houd je een overzichtelijk topic want er mag uiteraard niet tussendoor gepost worden. Zo kun je dan in de searcs invoeren welk artikel of welk soort artikel je zoekt en je kunt meteen zien wat je mede tweaker heeft gekocht en wat hij ervan vond in een kort overzichtje. Elke dag komt er een (ghost)admin die de boel in de gate houd en per direct de te erge/ vol met spellingsfouten/ slechte reviews eruit gooid en een pm naar de user stuurt met de vraag of hij hem nog even over wilt kijken. Beter is zelfs nog dat ze de reviews naar iemand opstuuren en dat diegene er even overheen kijkt en de standaarden eroverheen gooid. Maar dat kan alleen als jullie iemand hebben daarvoor of als je tweakers zoals mij aanspreekt en het ons laat doen.
Uiteraard heb je dan het argument dat
Dan zit je nog met het probleem dat we teksten graag in grammaticaal correct Nederlands aangeleverd krijgen en dat we bepaalde door ons gestandaardiseerde naamconventies gebruiken. Als je al ziet op wat voor originele wijze de TS het woord 'overklokken' schrijft dan begrijp je dat dit een probleem is.
Maar ik denk dat dat zeker is op te lossen. STEL ik zou dit forum gaan gaan onderhouden, Jullie geven mij de lijsten met naamconventies ik kijk alles na op spelfouten (niet zoals mijn posts

) en ik zet ze in het topic. Natuurlijk is dit niet zo makelijk als dat het hier staat maar het is zeker haalbaar.
Voor mij is een review niet alleen een 5 pagina langen beschrijving over het product maar vooral een conclusie. Dus een Pro/Con lijstje plus Userexperience. En dat kan iedereen natuurlijk. En Persooonlijke menigne over artikelen kun je er weer uitfilteren. Ik weet zeker dat hier animo voor is. Als ik het me voorstel zie ik een databank met tweakers artikelen. Je kunt ze alteid nog vragen om evt een link naar de fabrikant of mischien een link naar een grotere review te plaatsen.
Ik denk dat als jullie hier een tijdje over nadenken dat het zeker zal lukken, Ik denk ook zeker dat ik er mischien een beetje naief tegenover sta. En ik weet dat jullie een bedrijf zijn, maar vergeet niet dat achter jullie bedrijf de tweakers staan en die houden nu eenmaal van die kleine rommel (ook het duure spul uiteraard).
Ik zou het fijn vinden als we hier positief over door kunnen discuseren. Vooral om het feit dat ik graag wil zien hoe jullie zoiets aan zouden kunnen pakken. Uiteraard kan het bij "Kletsen" blijven maar je weet maar nooit. Laat eens weten wat jouw Pros/ cons zijn van zo'n project. zodat wij er mischien een "Naieve" oplossing voor kunnen geven wat mischien nog wel een kern van oplossing in zit.
Groet Niels
(kletsen kan nooit kwaad

)