Weinig reviews over overcklockken en casemoddden

Pagina: 1
Acties:

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:25
Hallo,

Ik kijk al menig jaartjes op tweakers.net om alle nieuwtjes en hots/not's op het ICT gebied te ondekken. Maar helaas moet ik zeggen dat ik de laatste tijd iets minder "drang" heb om 's morgens om 6 uur nog even snel op tweakers.net te kijken.

Waarom? omdat er steeds minder "echt tweakers gerelateerd materiaal" gereviewd word. hiermee doel ik dan vooral op overcklock/casemod spullen. Zeker in deze tijd komer er zoveel nieuwe gadgets uit die de moeite waard zijn om aan de tweaker te presenteren, maar word dit steeds minder gedaan. Nu zou ik dit graag terug willen zien komen. Het is toch een van de hoofdprioriteiten van tweakers.

Ik hoop dat er gekeken word naar dit punt, en ik ben zeker bereid om hier bij te helpen als dit dan al nodig is.

Met vriendelijke Groet,

FreeReef.nl

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Noem eens wat voorbeelden van dingen die volgens jou geplaatst hadden moeten worden dan?

Professioneel Hyves-weigeraar

• World Citizen
Wat ik bedoel zijn artikelen als Behuisingen, Caselights, fans, grils, fanadapters, Frontbay, addons, converters, waterkoelingsets/ onderdelen, dempingmateriaal, cover-up's, sleevingkits koelers, enz.

Het hoeven dan niet uitermate grote reviews te zijn, maar een blik op het artikel zou al genoeg zijn. Meer het idee dat wij tweakers op de hoogte blijven van alle "apparte" apparatuur die er te vinden is. Het is namenlijk moeilijk om alle nieuwtjes zelf bij te houden en een idee als tweakers.net/frontpage bied daar de juiste oplossing voor. Het komt vaak voor dat ik in het forum rondneus en artikelen zie die ik niet ken. Dit vind ik jammer, Want vaak ben je naar iets op zoek en weet je niet of het bestaad of niet. Buiten het feit dat het natuurlijk meer "tweakersstyle" is om het zelf te maken, is het alteid makelijk om te weten wat er verkrijgbaar is.

Mischien is het een idee om elke maand een soort overzicht met kleine feedback van producten te maken die gereleased worden. Dit word wel gedaan met videokaarten, audiokaarten enz. Maar helaas niet meer zovaak met casemod/overcklock spullen. Vroeger werd dit namenlijk wel gedaan. Er kwam regelmatig een koeler of een case voorbij maar helaas gaat het tegenwoorden vaker over pattenten, Videokaarten en monitoren. Nu zeg ik niet dat dit slecht is, want jullie geven zelf aan dat jullie een meer profesionelere houding willen aannemen. Maar dit gaat ten koste van het "leuke spul"

Nu hoefd het ook niet alleen nieuw gereleasd materiaal te zijn maar het kunnen ook gewoon handige dingetjes zijn. vb. een coverter om van een LaptopHD naas een IDE kanaal te gaan. Veel mensen weten niet dat dit bestaat. maar als je dit een keer over de frontpage laat gaan in een overzicht met dit soort artikelen zullen er alteid mensen zijn dit "onthouden". En tevens is het gewoon leuk om te weten wat er allemaal is.

Ik denk dat jullie zeker goed bezig zijn met het profesioneler maken van jullie site/houding maar in mijn ogen gaan jullie qwa nieuwsposts en dergelijke ook steedverder naar de Pro kant. Tweakers.net is en blijft voor de Tweaker en niet ieder tweaker kan dit soort materiaal betalen, en vind het waarschijnlijk daarom fijn om het kleiner spul ook wat vaker te zien. Natuurlijk vind hij het interesant om over de top videokaarten enzo te praten, maar daar draait niet alles om.

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel, en het is zeer zeker geen aanval op jullie beleid. maar meer opbouwnede kritiek. Zoals ik al zei ben ik zeker bereid om hierbij te helpen als dat nodig is. En ik kan ook wel wat specefiekere voorbeelden geven van wat ik bedoel aan artikelen. Maar dan heb ik wat meer tijd nodig.

Groet,
Niels

FreeReef.nl

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
AOpen XC Cube EY855 Pentium-M barebone review
Zes harde schijfkoelers/geluidsdempers getest
De Pentium 4 EE 3,46GHz onder de loep gelegd
Hdd-mp3-spelers: Apple iPod versus Creative Zen Touch

Zo'n dingen? O-)

Of bedoel je artikels zoals
Acht miditowers met front display vergeleken
Cooler Master Centurion 5-behuizing uitgeprobeerd
Asetek Waterchill harddiskkoeler van water voorzien

Ik begrijp wel enigszins wat je bedoelt, maar je moet er ook rekening mee houden dat het interessant moet blijven. De 1000e pre-modded behuizing plaatsen, is er gewoon weer eentje op de grote hoop. En de tijd die aan die nieuwspost besteed wordt, kan niet gebruikt worden voor andere posts met ècht nieuws. Overigens staat het je natuurlijk vrij om de Nieuwssubmit te gebruiken als je wat nieuws tegenkomt. Het is echter niet zo dat zomaar elke nieuwe release van een nieuw product op de FrontPage kan verschijnen. Dan hebben we tientallen keren zoveel mankracht nodig en stroomt de FP vol met onzinnige kleine meldingen over de zoveelste behuizing of zo.

Wel worden regelmatig benchmarks en berichten over nieuwe videokaarten (bijvoorbeeld) gepost, omdat daar echte vernieuwingen gebeuren (krachtiger, sneller, ...), dit in tegenstelling tot de kleinere spulletjes waar jij het volgens mij over hebt.

Wat betreft die "kleine spulletjes" zoals die Laptop-naar-IDE-convertor, om iets concreets te noemen. Daar is volgens mij het publiek net iets te klein voor om daar echt tijd (en dus geld) in te gaan steken om daar artikelen over te schrijven.

[ Voor 47% gewijzigd door Yoeri op 20-12-2004 13:34 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• World Citizen
Zo'n dingen? O-)
idd zo'n dingen. maar nog meer en specifieker.
De 1000e pre-modded behuizing plaatsen, is er gewoon weer eentje op de grote hoop.
Klopt hier ben ik het ook mee eens, maar er is toch zeker enigzins animo voor een goede kwaliteid premodded case. Dus zou je kunnen zeggen dat je toch de wat specialere eruit pakt.
En de tijd die aan die nieuwspost besteed wordt, kan niet gebruikt worden voor andere posts met ècht nieuws. Overigens staat het je natuurlijk vrij om de Nieuwssubmit te gebruiken als je wat nieuws tegenkomt. Het is echter niet zo dat zomaar elke nieuwe release van een nieuw product op de FrontPage kan verschijnen.
En daar heb ik een soort van idee op
Menig tweakers die hier elke dag rondneuzen doen dit ook op andere sites. en net als mij zullen ze elk product wat ze kopen tot op de bodem uitzoeken. En wat is er nu een grotere eer als jouw kleine reviewtje te delen met een hele comunity aan tweakers. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat Niemand het her erg zal vinden als hun kleine reviewtje geplaatst word. je kunt dan evt een topic openen waar mensen hun reviewtjes kunnen plaatsen met 1 foto, 10 regels text + spec's. Zo krijg je kleine korte reviews van producten. Laat 1 persoon dit elke dag na kijken op spelfouten en laat ze dan daar eventuell staan desnoods kun je nog een link naar de Frontpage plaatsen. Zo is het en efficient op het gebied van tijd en geld. Ik denk dat het hart van een tweakers wel groot genoeg is om dit voor een compliment te doen. Ik zou hier geen vergoeding voor hoeven en als ik zelf het topic bij zou moeten houden zou ik dit ook met plezier doen en niet voor geld.

Ik denk dat ik bedoel dat jullie meer gebruik moeten maken van je communitie. Ofwel laat ons iets uitzoeken en gooi het door een filterproceduren voor fouten en wetelijke aspecten en laat het zien.

Dit is maar een voorbeeld maar ik denk dat er zeker een manier is om via je comunnitie dit soort problemen die helaas te maken hebben met geld op te lossen. Het is nooit de moeite om het te proberen.
Dan hebben we tientallen keren zoveel mankracht nodig en stroomt de FP vol met onzinnige kleine meldingen over de zoveelste behuizing of zo.
Je communitie is je mankracht denk ik. Maak daar gebruik van. en maak gebruik van de kennis van je communitie.

Groet,
Niels

FreeReef.nl

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Als ik me niet vergis staat er een dergelijke 'product review'-systeem op de planning in de nieuwe Pricewatch, maar daarover kan iemand anders misschien meer vertellen.

User-geschreven reviews moeten echter duidelijk gescheiden blijven van de content die van de crew afkomstig is. Ik denk dat je onderschat hoeveel tijd er 'verloren' gaat (of beter: zou gaan) aan het verbeteren van teksten geschreven door users zodat ze de kwaliteitscontrole zouden kunnen doorstaan. Het voordeel van content die aangeleverd wordt door users is inderdaad dat er op het ene vlak (nieuws zoeken) tijd vrijkomt, maar tegelijkertijd gaat er vijf keer zoveel tijd verloren door het verbeteren en het selecteren van user-input. Mensen hebben namelijk de neiging de grootste onzin te submitten ;)

Desondanks heb je wèl een sterk punt wanneer je zegt "gebruik de kennis die aanwezig is". Dat is iets waar we zeker aan proberen te werken, in eerste instantie met kennis die in de crew aanwezig is, vooral om zo meer info te kunnen geven in nieuwsposts (over virussen of over processors, om maar twee dingen te noemen)

Wat betreft de meer community-gerichte zaken, want dat zijn volgens mij de dingen die je bedoelt, zie Harm hieronder :)

[ Voor 25% gewijzigd door Yoeri op 20-12-2004 15:07 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
nketelaar schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:58:
Je communitie is je mankracht denk ik. Maak daar gebruik van. en maak gebruik van de kennis van je communitie.
Dat kan ook, via het forum :) . Daar hebben we een aantal forums waar over modding en bijkomende zut gesproken kan worden. Dat lijkt mij ook de plaats waar dit soort kleine reviews geplaatst kunnen worden. Het plaatsen van kleine reviews of aankondigingen van nieuwe producten is dan ook iets wat op het forum thuis kan horen. Terwijl als het gaat om grotere en uitgebreidere of bijvoorbeeld technologisch interessante producten zouden die weer op de FP thuishoren.

Daarnaast is het denk ik goed om in deze discussie niet teveel terug te grijpen op het verleden. In het verleden was Tweakers.net inderdaad een site die veel over deze schreef. We zijn inmiddels echter enkele jaren verder en het publiek en de doelgroep van Tweakers.net is in die jaren ook veranderd. Het kan dus maar zo dat een relatieve overvloed aan dit soort onderwerpen niet passend is voor de huidige bezoeker en dus onze doelgroep.

Verder heb ik de titel wat aangepast.

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:19

TheBorg

Resistance is futile.

Ik vind het altijd jammer om te lezen dat "Toms Hardware bla bla bla" en "Op X lezen we een review van bla bla". Het is toch veel toffer om als tweakers.net zelf dingen te reviewen. Zoals nketelaar zegt kan dat voor een deel door de community gebeuren, maar ik weet zeker dat er ook wel een paar Tweakers bij elkaar te krijgen is die regelmatig in het weekend met de allernieuwste moederborden/camera's/videokaarten etc. willen spelen. Tweakers.net is groot genoeg om voor fabrikanten interessant te zijn om een paar samples op te sturen. :)

• World Citizen
Hier moet ik je helaas gelijk in geven. Er word een hoop ongerelateerde "rotzooi" op tweakers gepost. En ikzelf heb vaak problemen met het foutloos typen van een post. maar daarom leek het mij een goed idee om dit soort reviews in het forum te houden. Een forum is makelijk bij te houden. Er kan makelijk een bericht gewist worden of gewijzigd. En als het in het forum gehouden word zijn de spelfouten minder erg. Ik begrijp dat je op de frontpage geen fouten wilt hebben. maar in het forum lijkt me dit minder erg aangezien het toch voornamelijk door tweakers gelezen word. Er zal ook vast wel een manier bestaan om de iets wat trouwere en nettere gasten rechten te geven om zo dat specifieke topic netjes te houden. Ik snap dat jullie alles in de hand willen houden. maar als je de mensen goed uitkiesd kan er zeker een leuk topic worden. Ik kom hier bijna elke dag dus zou ik binnen 10 min dat topic opgeschoond kunnen hebben. Er resternd dan alleen nog de spelfouten, maar zoals ik al zei; spelfouten zijn niet super belangrijk in een forum. En als je allemaal kleine reviewtjes hebt kun je die denk ik wel bijhouden. Stel dat er elke dag 2 gepost worden van cq 10 regels. dan is dit goed in de hand te houden.

Ik snap dat jullie hier al langer mee bezig zijn en dat je waarschijnlijk "weinig" vertrouen hebt om iets aan ons over te laten. maar ik denk dat als je hier een goed beleid voor opzet dat het zeer zeker haalbaar is.

Ikzeg het nog maar eens: heb iets meer vertrouwen in de mede tweaker, dit scheelt je een hoop tijd.geld, maar let op kies de juiste personen en het juiste beleid.

FreeReef.nl

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
TheBorg schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:08:
Ik vind het altijd jammer om te lezen dat "Toms Hardware bla bla bla" en "Op X lezen we een review van bla bla". Het is toch veel toffer om als tweakers.net zelf dingen te reviewen. Zoals nketelaar zegt kan dat voor een deel door de community gebeuren, maar ik weet zeker dat er ook wel een paar Tweakers bij elkaar te krijgen is die regelmatig in het weekend met de allernieuwste moederborden/camera's/videokaarten etc. willen spelen. Tweakers.net is groot genoeg om voor fabrikanten interessant te zijn om een paar samples op te sturen. :)
Het is inderdaad veel toffer, maar reviews schrijven kost veel tijd en de mankracht is beperkt beschikbaar. Onderschat fabrikanten trouwens niet. Het is niet zo dat we maar moeten bellen en meteen de nieuwste cpu's en mobo's krijgen om te reviewen.

'Officiële' Tweakers.net-reviews laten schrijven door de community is geen optie. Ten eerste wil je weten wie de reviewspullen in handen krijgt (waarmee ik niet wil insinueren dat jullie onbetrouwbaar zijn :p), ten tweede wil je een bepaalde kwaliteit willen kunnen garanderen. Ik denk een beetje dat je onderschat hoe moeilijk het schrijven van een vlotte, op de frontpage-passende, review is. Veel users zouden vast wel een weekendje willen met wat spulletjes spelen, maar zijn niet in staat een objectieve, diepgaande review te schrijven.

Bovendien heb je op die manier geen garanties, omdat je afhankelijk bent van de goodwill van de users. Dit weekend zit men gezellig te spelen met een nieuwe digicam, volgend weekend moet Joost naar het voetbal en moet Piet naar de schaakclub, en daar sta je met je hardware die niemand kan reviewen.

Alvorens iemand in naam van Tweakers.net kan en mag reviewen, moet deze persoon opgenomen worden in de crew, it's as simple as that. Als iemand echter een interessante review geschreven heeft en deze op GoT wil plaatsen, staat het hem natuurlijk vrij om contact op te nemen met de redactie (daarvoor is de nieuwssubmit beschikbaar), om te horen of zijn schrijfsel 'frontpage-waardig' is of gemaakt kan worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Yoeri op 20-12-2004 15:26 ]

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
nketelaar schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:15:
maar daarom leek het mij een goed idee om dit soort reviews in het forum te houden.
Op het forum staat het natuurlijk iedereen vrij een eigen review te plaatsen. In Gadget-talk bijvoorbeeld verschijnen regelmatig (mini-)reviews en ook in CSL verschijnt er soms een laptop-BBG.
Een forum is makelijk bij te houden. Er kan makelijk een bericht gewist worden of gewijzigd. En als het in het forum gehouden word zijn de spelfouten minder erg. Ik begrijp dat je op de frontpage geen fouten wilt hebben. maar in het forum lijkt me dit minder erg aangezien het toch voornamelijk door tweakers gelezen word.
Zolang het duidelijk is dat het een 'user-review' is, dan boeien spelfouten niet zo (hoewel het wel netter staat als je er een beetje op let). Als de review echter van "Tweakers.net" komt, al dan niet door een user geschreven, dan moet de kwaliteit ook conform zijn.
Er zal ook vast wel een manier bestaan om de iets wat trouwere en nettere gasten rechten te geven om zo dat specifieke topic netjes te houden.
Er zijn mods genoeg om een topic in de gaten te houden als je een review post hoor.
Stel dat er elke dag 2 gepost worden van cq 10 regels. dan is dit goed in de hand te houden.
Mja, volgens mij is een review van 10 regels te verwaarlozen en had je hem dan beter niet kunnen schrijven. :+
Daarvoor zullen fabrikanten geen hardware ter beschikking stellen vrees ik
Ik snap dat jullie hier al langer mee bezig zijn en dat je waarschijnlijk "weinig" vertrouen hebt om iets aan ons over te laten.
Het gaat hem niet zozeer om het vertrouwen an sich, maar eerder om garanties die je als bedrijf (want dat is Tweakers.net) moet kunnen bieden. Zowel naar bezoekers als naar hardware-fabrikanten, andere bedrijven, ....

Maar volgens mij zul jij heel blij zijn als de nieuwe Pricewatch geïntroduceerd wordt, want volgens mij zijn er plannen voor een 'Product Survey', net zoals er nu de 'Shop Survey' is. En als ik het goed begrepen is, dan is die product survey precies wat jij bedoelt. Een plaats waar tweakers hun meningen en ervaringen met een bepaald product kunnen delen. :)
edit:
Dat schijnt overigens nog niet voor meteen te zijn, hoor ik net, maar is wel iets wat op de planning staat en waar over nagedacht wordt blijkbaar

[ Voor 14% gewijzigd door Yoeri op 20-12-2004 15:31 ]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:47

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

TheBorg schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:08:
Het is heel tof totdat je gaat realiseren hoeveel tijd er in zo'n review gaat zitten. Ik zie niet zoveel nut in het reviewen van allerlei kleine casemodmaterialen. Vaak kun je op het oog wel beoordelen of het betreffende product aan je wensen of eisen voldoet. Het aanbod van deze producten is enorm en er valt zo weinig over te schrijven dat de tijd die je kwijt bent aan contacten met de fabrikant en/of distributeur niet in verhouding staat tot het resultaat. Reviews van grotere en duurdere producten zoals waterkoelingsets en behuizingen vind ik dan wel nuttig.

Het testen van moederborden, camera's en videokaarten doe je door er een weekendje mee te gaan spelen. Het verkrijgen van betrouwbare en representatieve testresultaten kost enorm veel tijd en lukt alleen maar als er een goede testmethodiek aan ten grondslag ligt. Een paar willekeurige enthousiaste tweakers gaan er waarschijnlijk niet in slagen om artikelen van het gewenste kwaliteitsniveau te leveren.

Dan zit je nog met het probleem dat we teksten graag in grammaticaal correct Nederlands aangeleverd krijgen en dat we bepaalde door ons gestandaardiseerde naamconventies gebruiken. Als je al ziet op wat voor originele wijze de TS het woord 'overklokken' schrijft dan begrijp je dat dit een probleem is.

De Product Survey is op dit moment weer in ontwikkeling. Als het mee zit kan hij volgende maand al in gebruik genomen worden. De Product Survey komt tegemoet in alle wensen die er zijn wat betreft het posten van eigen reviews door gebruikers. Je kunt plaatjes uploaden bij je survey/review, aangeven met welke softwareplatformen en relevante hardware je het product gebruikt hebt en beoordelingen geven (op een schaal van 1 tot 5 / zeer slecht tot zeer goed) van diverse relevante criteria die per productcategorie aangepast kunnen worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Femme op 20-12-2004 18:52 ]

• World Citizen
Ok er komt een hele hoop bij kijken, maar ik bedoelde het eigenlijk niet zo groot. Het hoeven geen Nieuwe moederborden enz te zijn, maar je kunt beginnen met de artikelen die thuis liggen bij de tweakers. Iedereen heeft wel iets wat een ander niet heeft of weer een ander nog nooit gezien heeft. Als je daar een klein "reviewtje" over schrijft en die deelt aan de Community, Dan heb je een leuke database lijkt me.

En jullie standaarden kunnen wij toch net zo goed opvolgen.

VB,

Je opend een topic in de eerste post leg je uit wat de bedoeling is En plaats je een link naar de standaarden van jullie review. en met de eisen van de reviews die in dat topic neergezet worden. Mensen mogen dan hun artikelen reviewen en plaatsen in het topic met de titel
FAN: Coolermaster.......
Adapter: pc to ........
CCFL: Sunbeam ......

Zo houd je een overzichtelijk topic want er mag uiteraard niet tussendoor gepost worden. Zo kun je dan in de searcs invoeren welk artikel of welk soort artikel je zoekt en je kunt meteen zien wat je mede tweaker heeft gekocht en wat hij ervan vond in een kort overzichtje. Elke dag komt er een (ghost)admin die de boel in de gate houd en per direct de te erge/ vol met spellingsfouten/ slechte reviews eruit gooid en een pm naar de user stuurt met de vraag of hij hem nog even over wilt kijken. Beter is zelfs nog dat ze de reviews naar iemand opstuuren en dat diegene er even overheen kijkt en de standaarden eroverheen gooid. Maar dat kan alleen als jullie iemand hebben daarvoor of als je tweakers zoals mij aanspreekt en het ons laat doen.

Uiteraard heb je dan het argument dat
Dan zit je nog met het probleem dat we teksten graag in grammaticaal correct Nederlands aangeleverd krijgen en dat we bepaalde door ons gestandaardiseerde naamconventies gebruiken. Als je al ziet op wat voor originele wijze de TS het woord 'overklokken' schrijft dan begrijp je dat dit een probleem is.
Maar ik denk dat dat zeker is op te lossen. STEL ik zou dit forum gaan gaan onderhouden, Jullie geven mij de lijsten met naamconventies ik kijk alles na op spelfouten (niet zoals mijn posts :) ) en ik zet ze in het topic. Natuurlijk is dit niet zo makelijk als dat het hier staat maar het is zeker haalbaar.

Voor mij is een review niet alleen een 5 pagina langen beschrijving over het product maar vooral een conclusie. Dus een Pro/Con lijstje plus Userexperience. En dat kan iedereen natuurlijk. En Persooonlijke menigne over artikelen kun je er weer uitfilteren. Ik weet zeker dat hier animo voor is. Als ik het me voorstel zie ik een databank met tweakers artikelen. Je kunt ze alteid nog vragen om evt een link naar de fabrikant of mischien een link naar een grotere review te plaatsen.

Ik denk dat als jullie hier een tijdje over nadenken dat het zeker zal lukken, Ik denk ook zeker dat ik er mischien een beetje naief tegenover sta. En ik weet dat jullie een bedrijf zijn, maar vergeet niet dat achter jullie bedrijf de tweakers staan en die houden nu eenmaal van die kleine rommel (ook het duure spul uiteraard).

Ik zou het fijn vinden als we hier positief over door kunnen discuseren. Vooral om het feit dat ik graag wil zien hoe jullie zoiets aan zouden kunnen pakken. Uiteraard kan het bij "Kletsen" blijven maar je weet maar nooit. Laat eens weten wat jouw Pros/ cons zijn van zo'n project. zodat wij er mischien een "Naieve" oplossing voor kunnen geven wat mischien nog wel een kern van oplossing in zit.

Groet Niels
(kletsen kan nooit kwaad :) )

FreeReef.nl

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Heb je ook de opmerking(en) in verband met de 'Product Survey' gelezen?
De Product Survey is op dit moment weer in ontwikkeling. Als het mee zit kan hij volgende maand al in gebruik genomen worden. De Product Survey komt tegemoet in alle wensen die er zijn wat betreft het posten van eigen reviews door gebruikers. Je kunt plaatjes uploaden bij je survey/review, aangeven met welke softwareplatformen en relevante hardware je het product gebruikt hebt en beoordelingen geven (op een schaal van 1 tot 5 / zeer slecht tot zeer goed) van diverse relevante criteria die per productcategorie aangepast kunnen worden.
Het wordt zeer gewaardeerd dat je probeert mee te denken om Tweakers.net nog te verbeteren, maar je begrijpt dat het zinloos is om tijd en energie in een dergelijke forum-oplossing te steken zoals jij voorstelt, als er momenteel al aan een systeem gewerkt wordt dat dit alles op een nog betere (duidelijker, gecentraliseerd, gestandaardiseerd) manier kan brengen :)

• World Citizen
Ame

FreeReef.nl

Pagina: 1