[CRT] Acer 19"AC915 en GeForce MX 4000

Pagina: 1
Acties:

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 10:00
IK heb net een nieuwe Acer 19"CRT gekocht. Hij draait prima een had ik van de week het idee dat het scherm wel eens verspringt. Ben er nu achter dat het ook werkelijk zo is.

Als ik ineens een scherm open full-screen dan verspringt hij. Het scherm wordt dan groter. Ik draai de resolutie die acer aanraad. 1280x1024@75Hz. Dit is een beetje vervelend. Is dit een veel voorkoment probleem met CRT's of is er iets anders aan de hand met het scherm of misshcien wel de videokaart.

Wat ik zelf af geprobeert heb om het probleem op te lossen is het volgende.
Andere resolutie en frequentie. Geen verandering, ook bij kleine of hogere resolie blijft het probleem ontstaan. Kabel er eens achter weg gehaalt en opnieuw aangesloten en vast gedraait aan de videokaart. Geen verandering.

Tips ideeën opmerking zijn welkom

• Neptunus
Is er helemaal niemand met een idee? Ik heb nog even verder gekeken. Als ik een scherm openen op full-screen en het heeft bv een totaal andere kleur dan veranderd het scherm van grote. Niet in resolutie, het verspringt als het ware een paar mm.

[ Voor 75% gewijzigd door Neptunus op 20-12-2004 16:35 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:22

PD2JK

ouwe meuk is leuk

De nieuwste driver van deze pagina al neer geladen? Probeer ook eens een driver van de 4x.xx serie, vast wel te vinden met Google.

En hoe bedoel je het scherm wordt groter, wordt de resolutie op dat moment verlaagd naar bijvoorbeeld 800x600? Wat voor programma/scherm start je op dat moment?

Kicken binnen 24u is trouwens niet toegestaan. :)

[ Voor 9% gewijzigd door PD2JK op 20-12-2004 16:29 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Neptunus
Prutz0r schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:27:
De nieuwste driver van deze pagina al neer geladen? Probeer ook eens een driver van de 4x.xx serie, vast wel te vinden met Google.

En hoe bedoel je het scherm wordt groter, wordt de resolutie op dat moment verlaagd naar bijvoorbeeld 800x600? Wat voor programma/scherm start je op dat moment?

Kicken binnen 24u is trouwens niet toegestaan. :)
Had nog even extra bevindingen toegevoegt in de post boven die van jou.

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-07 14:36
daarvoor is een edit knop uitgevonden :)
heb je al de nieuwste drivers geprobeerd?
heb je al geprobeerd het beeldscherm in te stellen dmv die knopjes op je scherm?

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• Neptunus
wouter37 schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:40:
daarvoor is een edit knop uitgevonden :)
heb je al de nieuwste drivers geprobeerd?
heb je al geprobeerd het beeldscherm in te stellen dmv die knopjes op je scherm?
Nieuwste driver geinstalleerd en weer geprobeert. En ben tot een conclucie gekomen dan ik naar de oogarts moet gaan. Hij verspringt niet het is gewoon opties bedrog. 8)7 |:(

Oeps, topic kan wel dicht.
Pagina: 1