Toon posts:

Mailsysteem met profielen en links naar diverse sites

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Allen,

Ik ben op zoek naar een mailsysteem dat:
1. mensen in staat stelt een profiel op te geven met daarin hun interesse gebieden,
2. in nader op te geven sites (internet en intranet) die interessegebieden zoekt,
3. de mensen vervolgens een mail stuurt met daarin teasers van de plaatsingen op die site en een link naar de betreffende site waar het hele bericht gelezen kan worden.

Mijn dank is bijvoorbaat al groot.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:07

Boss

+1 Overgewaardeerd

Denk dat je lekker zelf aan de slag kunt gaan hiervoor, want iets met zulke specifieke eisen ben ik nog nooit ergens tegengekomen.

offtopic:
Overigens is GOT niet echt een vraag-maar-en-alles-komt-goed forum. Wordt eigenlijk wel verwacht dat je zelf ook wat zoekt. Heb je al iets gevonden wat je ongeveer in gedachten hebt? Kunnen we je aan de hand daarvan misschien wat beter helpen....

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

de privmsg functie van phpbb heeft een mogelijkheid om een profiel te maken, stuurt een email en geeft een link naar je inbox.

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Topicstarter
@Boss: Ik moest het ff navragen bij mijn collega: het enige dat we tot nu nog toe konden vinden was Netpresenter http://www.netpresenter.com/products/ en als er 1 product is zijn er normaliter meer. Dus hopelijk komen we nog even onder het zelf doen uit !

offtopic:
helemaal zo. Ik was een beetje lost met zoeken met die eisen en hoopte dat iemand toevallig zoiets kent.

@Jimbolino: thanks. Dit lijkt wat meer een forum-achtige oplossing. Ik stuur hem door, eens kijken of ze zoiets zoeken.