Gratiz.nl 4 euro pm 300minuten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128598

Topicstarter
Url:
http://www.gratiz.nl/vodafone.html

Actie:
4 euro per maand, voor een Vodafone 300 abonnement

Wat ze er over zeggen:
Je neemt een Vodafone 300 abonnement voor 1 jaar zonder toestel. Met in totaal dus 12 keer 300 = 3600 gratis belminuten.
Je betaalt geen aansluitkosten.
Je betaalt wel iedere maand aan Vodafone € 37,50, maar je krijgt van ONS een cashback waardoor je omgerekend maar € 4,00 per maand betaalt.

Het ziet er dan als volgt uit:
Omstreeks 2 maanden na aansluiting betalen wij namens Vodafone aan jou:
- Sponsoring: € 402,00 Jij betaalt maandelijks een deel aan Vodafone:
- Abonnementkosten: 12 maanden vodafone 300 * € 37,50 = € 450,00
- Aansluitkosten: € 0,00 Per saldo betaal je:
- Abonnementskosten: € 450,00 - € 402,00 = € 48,00. Dus per maand (€ 48,00 / 12 =) € 4,00
- Entreekosten: € 0,00
- Verzendkosten: € 0,00
Mijn vragen:
Heeft iemand ervaring met die cashback krijgen?
Gaat dit gewoon goed?
En zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?
En ziet iemand nog iets verdachts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrian-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Adrian-

is onderweg

Ik zou gewoon vodafone even bellen of gratiz.nl inderdaat dit soort contracten mag afsluiten namens hen. als ze dan niet betalen kan je met de toezegging van vodafone in de hand gelijk je abo stopzetten. ( dan is het overigens wel handig die toezeging op papier te hebben, zorg ook dat je het contract van gratiz.nl goed bewaard.)

Adrian- werkt en leert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 14:39

Xof

Cashback bestaat al jaren hoor, heb het zelf ook eens gedaan. Ging dan wel via een andere site, maar ik kreeg netjes mijn geld. Ik heb wel betere aanbiedingen gezien af en toe (www.gsmstunter.nl heeft soms leuke aanbiedingen).
Dus verdacht is het zeker niet :)

Gratiz.nl krijgt gewoon geld van vodafone en dat geld krijg jij dan weer :)

Edit: ik zie dat gsmstunter dezelfde aanbieding heeft.. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Xof op 20-12-2004 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Ik vraag me dan af wat het addertje onder het gras is. Wat verdienen ze er aan. En wat ben jij verplicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:08

PcDealer

HP ftw \o/

ONS claimt een telefoon en verkoopt die zelf?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Anoniem: 4629 schreef op maandag 20 december 2004 @ 04:17:
Ik vraag me dan af wat het addertje onder het gras is. Wat verdienen ze er aan. En wat ben jij verplicht?
Dat addertje is er niet hoor :)
Je betaald gewoon netjes 37,50 per maand aan vodafone (hou hier dus rekening mee) en gratiz.nl/gsmstunter of wie dan ook stort dan de cashback op jou rekening. Cashback is eigenlijk hetzelfde als je een gratis telefoon krijgt. De provider (vodafone dus) hoopt gewoon dat je daar blijft als klant, dus het is gewoon klanten trekken..
Je hebt dus een cashback van 402 euro, het is gewoon een actie van vodafone. Je kunt er als telecomwinkel ook voor kiezen om een gratis telefoon te leveren voor die 402 euro.

Het werkt wel dat klanten trekken, want ik heb dit ooit met een KPN abbo gedaan een aantal jaar geleden. Toen kon je een hi profile 20 abbo afsluiten en daarbij kreeg je een nokia 3310 en je per maand betaalde je 0 euro (omgerekend natuurlijk omdat je een cashback hebt gehad) en ik ben nog steeds klant bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112065

kijk hier maar eens; daar staat hetzelfde abbo voor nog goedkoper en er staan ook andere aanbiedingen...

http://www.telecomvergeli...ffer_abo_type=particulier

of gewoon op www.telecomvergelijker.nl

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Houdt dit nou in dat je gewoon een gratis telefoon +gratis bellen kan krijgen? Of heb ik het verkeerd begrepen........

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-04 23:10
- Kosten na gratis belvoorraad: € 0,30 p/m. Naar Vodafone nummers slechts € 0,20 p/m. Familielijn € 0,10 p/m
- Gesprekskosten na gratis belvoorraad zijn exclusief starttarief van € 0,06 per gesprek. Het starttarief wordt alleen buiten de gratis belbundel in rekening gebracht.
- Een SMSje kost € 0,22. Je kunt ook ook SMSbundel afsluiten, dan kost het vanaf € 0,09.

Lees ik dat nou goed..?

Je moet dus wel elke keer €0.30 p/m betalen als je je beltegoed opvraagt..En die Familielijn wat houd dat in?
En al je sms`s moet je zelf betalen en alle start tarieven..

Of heb ik et nu bij het verkeerde eind :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128598

Topicstarter
Nee mad.
Thesilence07 schreef op maandag 20 december 2004 @ 22:24:
- Kosten na gratis belvoorraad: € 0,30 p/m. Naar Vodafone nummers slechts € 0,20 p/m. Familielijn € 0,10 p/m
- Gesprekskosten na gratis belvoorraad zijn exclusief starttarief van € 0,06 per gesprek. Het starttarief wordt alleen buiten de gratis belbundel in rekening gebracht.
- Een SMSje kost € 0,22. Je kunt ook ook SMSbundel afsluiten, dan kost het vanaf € 0,09.

Lees ik dat nou goed..?

Je moet dus wel elke keer €0.30 p/m betalen als je je beltegoed opvraagt..En die Familielijn wat houd dat in?
En al je sms`s moet je zelf betalen en alle start tarieven..

Of heb ik et nu bij het verkeerde eind :?
Nee, nadat je geen belvoorraard meer hebt moet je 0,30 per minuut dat je belt betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Mad. schreef op maandag 20 december 2004 @ 22:04:
Houdt dit nou in dat je gewoon een gratis telefoon +gratis bellen kan krijgen? Of heb ik het verkeerd begrepen........
Dat kan wel ja, als jij een niet al te dure abbo wil en niet zo'n dure telefoon is het in principe mogelijk. Elke maand zijn er wel weer andere acties...
Dus gewoon alles acties gaan bekijken @ veel sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

heb soortgelijke cashback, krijg 384 ee retour op zelfde abbo, dus deze is nog net wat goedkoper.
gratiz.nl is ook wel te vertrouwen, die site is al jaren in de lucht en doet al langer zulk soort acties. :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Xof schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 15:17:
[...]

Dat kan wel ja, als jij een niet al te dure abbo wil en niet zo'n dure telefoon is het in principe mogelijk. Elke maand zijn er wel weer andere acties...
Dus gewoon alles acties gaan bekijken @ veel sites.
Dat is dan wel masterlijk.

Kent er nog iemand goede sites? :)

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Pagina: 1