Toon posts:

Internet en telefonie en tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb vanaf morgen een huis. En moet dus internet hebben, telefoon en tv.
Maar volgens mij is er geen pakket wat het alle 3 tegelijkertijd aanbiedt behalve u.p.c. ?
Nu staat de datalimiet mij tegen bij chello dus dat is geen optie.

Nu zit ik dus te kijken naar aanbieders die geen datalimiet hebben, en mijn keuze is eigenlijk gevallen op tweakdsl internet en bel pakket. Maar er moeten toch ook aanbieders zijn die hier ook tv aanbieden in een pakket dus alles. Digitenne is in ieder geval geen optie aangezien dat hier niet beschikbaar is.

Dus ben verward met mijn keuze.

Telefoon is geen prioriteit maar moet er toch komen wanneer ik adsl wil.
Zijn er uberhaupt nog meer aanbieders van internet zonder datalimiet of met datalimiet (minimaal 400gb) die ook telefoon erbij aanbieden ?

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 15:52

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

http://www.tweakdsl.nl/

voice over ip mischien iets??

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:33

Animal_X

Rodin

Je moet toch eerst een normale analoge of digitale (isdn) telefoonlijn hebben voordat je DSL kan aanvragen?

Allemaal leuk en aardig dat VoIP, maar is dat niet een beetje dubbel op? Of is het zo'n stuk goedkoper dan normale telefonie?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Animal_X schreef op maandag 20 december 2004 @ 05:37:
Of is het zo'n stuk goedkoper dan normale telefonie?
Als je bij UPC dat VoIP-pakket van 14,95 neemt mag je 's avonds en in 't weekend nationaal gratis bellen, da's toch wel een stukje goedkoper dan de rest. ;)

Maarja, als je elke dag 3 DVDs wilt kijken (ik roep maar wat hoor), dan heb je idd niets aan chello.
400 GB/30 = 10-15 GB per dag, uitgaande van 4-5 GB per DVD, zit ik op 3 DVDs, vandaar

[ Voor 26% gewijzigd door Bergen op 20-12-2004 05:57 ]