Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug?]Grijs/ wit kleuren kloppen niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
Ik heb die nieuwe template. Ff wennen, maar nu werkt die relax hoor! (was eerst zwaar tegen, maar ik ben bij gedraaid)

Wat mij alleen opvalt is het volgende:

Topic start kleur is wit,rest grijs

alles grijs op 1 bericht na

Het viel mij al vaker op, maar ik mis de logica? Is het een bug? Ik heb al gezocht en in het mededeling topic gekeken maar niks gevonden.

Ik gebruik FF trouwens.

[edit]
WTF nu klopt het ineens wel 8)7 ??

Zo zag het eruit: Afbeeldingslocatie: http://img91.exs.cx/img91/4072/got3rg.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Waypoint op 19-12-2004 23:38 ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bij mij is alles prima hoor.. Misschien eens je cache leeghalen en harde refresh etc doen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je was aan het zoeken op 'legaal grens' - de berichten waar een match mee is worden dan gehighlight (wit) en de berichten die niet matchen zijn grijs.

Je kan dit in je prefs aan of uit zetten :)

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
elevator schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:58:
Je was aan het zoeken op 'legaal grens' - de berichten waar een match mee is worden dan gehighlight (wit) en de berichten die niet matchen zijn grijs.

Je kan dit in je prefs aan of uit zetten :)
Daar zat ik net ook aan te denken, dat dat het was. Maar ik vond deze nieuwe feature niet in het mededelingen topic over de nieuwe lay-out :) .

Anyways thanx voor de snelle respond!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Waypoint schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:34:
[edit]
WTF nu klopt het ineens wel 8)7 ??
Dat klopt, wat jij daar laat zien met die screenie is het resultaat van een zoekpoging. Als je 't zelfde topic bezoekt via [rml][ Origineel/kopie] Waar trek je de grens?[/rml] dan zul je ineens niet die gedimde posts zien. :)

edit:
:o
En ik moet leren om sneller te typen. :'(
Het lag niet eens aan de snelheid zo te zien. Ik moet het hele topic lezen voor ik blaat. :X

[ Voor 17% gewijzigd door Superdeboer op 20-12-2004 00:03 . Reden: alweer spuit12 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
Superdeboer schreef op maandag 20 december 2004 @ 00:01:
[...]

Dat klopt, wat jij daar laat zien met die screenie is het resultaat van een zoekpoging. Als je 't zelfde topic bezoekt via [rml][ Origineel/kopie] Waar trek je de grens?[/rml] dan zul je ineens niet die gedimde posts zien. :)
Uit de voorkeuren:
Ja - Gevonden berichten die niet matchen op de trefwoorden worden grijs weergegeven
Ik zie het in mijn voorkeuren ja (ook n.a.v Elevator) B)

offtopic:
Ah dat sneller typen valt best mee, zelf ook wel eens last van :P
Ja idd, lees de blaat voor je praat :o :+

[ Voor 17% gewijzigd door Waypoint op 20-12-2004 00:04 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

it's a feature \o/
Reden dat het niet vermeld stond is omdat het in de oude template ook al zo was :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.