Ik als fervent FP lezer (maar zelden poster) wil toch ook even toevoegen dat ik de nieuwspost, en vooral wat er op volgt, nogal onprofessioneel vind.
Eerst wordt verteld dat Suprnova ermee ophoudt, om een nogal vage reden die volgens jullie mogelijk iets te maken heeft met acties van de Amerikaanse filmindustrie.
Meer iets voor 'the inquirer' in mijn ogen, maargoed.
Vervolgens wordt er op een nogal 'ouwejongens krentebrood' manier uit de doeken gedaan dat de alternatieven zus en zo wellicht er wellicht ook mee ophouden.
Allemaal nogal vaag en vooral edgy nieuws, zeker hierom:
In de nieuwspost geven jullie zelf namen (geldt ook als warez link als ik de moderaties moet geloven) van sites waar warez te vinden zijn (oke,
mogelijk nu niet).
Vervolgens gaan mensen de discussie aan over dit onderwerp, in dezelfde (ogenschijnlijk) losse manier van de nieuwspost.
Iemand maakt een reactie met daarin een naam van een site en wordt afgestraft.Niet een kleine wijziging, maar een groot, rood brullend kader.
Natuurlijk mogen users geen warez links posten, maar ga dan zelf ook niet zo op de rand zitten.
Had het gewoon bij suprnova gehouden, waarvan je zeker weet dat ze weg zijn, en dan eventueel die speculatie erbij.
Deze mogen wél, want ze zijn down op het moment. Kom óp zeg.