Toon posts:

[ibook] Geheugen bij apple online store of ergens anders?

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben me aan het orienteren op de iBook. Dit vooral omdat ik een goede, mooie en stabiele laptop wil en nogal zat ben van windows. Nu las ik op een aantal plaatsen op dit forum dat het geheugen ergens anders veel goedkoper is. Welke winkels zijn dat bijvoorbeeld en hoe groot het is verschil? Welke nadelen en voordelen zitten eraan?

Alvast bedankt....

Verwijderd

Welke winkel maakt niet zoveel uit, als het maar niet direct via apple is (de online store dus).

In elke AppleStore of AppleCentre kan je er extra geheugen bij laten zetten, dit kost ongeveer evenveel als in een normale winkel een SODIMMetje (let wel op dat je Apple compatible geheugen koopt) kopen en er zelf in zetten.

Vergelijking: In de Apple Online store betaal je geloof ik meer dan 200 euro voor 512mb, in een normale winkel ongeveer de helft.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 23:11 ]

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En daar je dit met een beetje zoekwerk wel gevonden had in de grote knowledgebase die de search heet gaat die dicht :)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.