Toon posts:

[IP-Hide] Programma

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hye tweakers, Ik zoek een programma/tool om je IP te hiden, zodat niemand mij IP/host kan zien. Of dat ze een hele andere IP/host te zien zullen krijgen. Ik heb dit heel erg hard nodig, i khoop dta jullie mij kunnen helpen. Ik gebruik Wanadoo Basic, cable. :)

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-05 17:50

HeepH

Dope Rapper

iets met illegale praktijken?

http://specs.tweak.to/16495

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Ik denk dat hij een mailtje heeft ontvangen dat zijn PC een IP-adres broadcast ...

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 12:41
Niemand kan zijn IP-adres verbergen, wil je dat wel dan moet je de stekker van je modem uit je pc trekken.

Je zou nog via een proxy kunnen werken, maar dat is ook niet alles.

een programma om je IP te verbergen bestaat niet

Verwijderd

Topicstarter
Nee, niks illegaals ofzo of nisk verkeerds gedaan oid. Ik wil gewoon me IP verbergen en/of mijn host.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:15:
Nee, niks illegaals ofzo of nisk verkeerds gedaan oid. Ik wil gewoon me IP verbergen en/of mijn host.
Jouw computer: bv: alex.chello.nl praat met tweakers.net

Alex.chello.nl Hallo, ik wil graag /nieuws/
tweakers.net: Okay, dat is goed, waar moet ik het heensturen?

ZOals je ziet is het nogal nodig dat je ip bekend is.

Verwijderd

Iets illegaals te verbergen?

Newsflash: zoiets is ONMOGELIJK. Wat je wél kan doen, zei het in een beperkte mate, is verbinding maken via een Proxy, die ergens anders draait. Dat zul je dan moeten regelen, zei het een dienst aanschaffen bij een ander bedrijf, of met iemand iets afspreken. Als je toch illegaal bezig bent, kun je net zogoed zélf een virus schrijfen wat dat doet voor je.

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-04 17:22
Is er geen manier om alle data van jou computer via een server met een ander ip te laten lopen?

Verwijderd

Dat kan dus niet zonder externe hulpmiddelen en zeker niet softwarematig.
Als je ergens een colocated server hebt lopen kan je daar een proxy opzetten die niet het originele IP meestuurt. Of vrienden/kennissen met een proxy die zo geconfigged is.
Een andere manier is er niet.

Over wat voor soort data hebben we het hier?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 22:20 ]

• Magnoon
Ikzelf heb een 10 mbit server draaien, nou weet ik dat je http en ftp proxy kan draaien, maar kan dat ook bijvoorbeeld met games?

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik de IP van school etc gebruiken? Proxy? Ik heb niet zo expert in netwerk :P

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:21:
Kan ik de IP van school etc gebruiken? Proxy? Ik heb niet zo expert in netwerk :P
Als je op school aan de gang gaat wel ja. Datgene wat je wil doen vanaf school en je schooladres is wat de andere partij ziet.
En kan vanaf thuis ook wel maar ik ben bang dat je daarvoor toch zaken moet gaan uitvoeren waar het systeembeheer/netwerkbeheer op je school absoluut NIET blij mee is....

Maar waarvoor heb je het nou nodig dan?

[ Voor 9% gewijzigd door WFvN op 19-12-2004 22:23 ]

Verwijderd

Magnoon schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:21:
Ikzelf heb een 10 mbit server draaien, nou weet ik dat je http en ftp proxy kan draaien, maar kan dat ook bijvoorbeeld met games?
Nee, dat kan niet, bij games heb je echt een directe verbinding nodig.
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:21:
Je kan niet zomaar een IP gebruiken. Geef eerst eens antwoord op de vraag over wat voor data we het hier hebben.

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:50
Ik denk niet dat je er aan moet beginnen, en zonder toestemming de verbinding van school gebruiken is illegaal, als je je gewoon aan de regels houd op het net dat zie ik geen redenen waarom je "je IP wilt verbergen"

Verwijderd

Vertel eerst maar eens wát voor data je wilt versturen, dan kunnen wij je vertellen wat er mogelijk is. Gaat het bijvoorbeeld puur om HTTP, kun je een proxyserver installeren ergens anders (bij iets wat een snel genoege upload heeft om je download vol te maken), maar is je IP gebanned op een of andere gameserver, dan is dat met reden, en WIL ik je niet alleen helpen, maar KAN ik je ook niet helpen. Een proxy is dan niet van toepassing, en de gateway veranderen kost je je verbinding.

Verwijderd

Topicstarter
WFvN schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:22:
[...]

Maar waarvoor heb je het nou nodig dan?
Nou, kijk. 2 jaar terug ben ik gebanned van www.clanbase.com omdat ik (volgens hun) cheate teriwjl het helemaal niet wara is. Daar speel ik dus Games, wars en wil graag in clans enzo zitten maar dta kan dus niet, omdat ze mijn IP en host gelijk zien als ik me daar weer aanmeld. :| :/ Echt kut als je word gebanned terwijl je niet cheat mja, daarom wil ik me IP en host veranderen of verbergen. Ik heb mijn provider gebelt maar die willen het niet doen.. :/

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-04 16:06
Ik denk dat je dan beter een mailtje kan sturen naar iemand van clanbase om dit aan ze uit te leggen, je excuses eventueel aan te bieden en vragen of ze je ban willen opheffen.
IP adres veranden gaat dus niet lukken.

[ Voor 11% gewijzigd door Johny58 op 19-12-2004 22:28 ]

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:25:
[...]

Nou, kijk. 2 jaar terug ben ik gebanned van www.clanbase.com omdat ik (volgens hun) cheate teriwjl het helemaal niet wara is. Daar speel ik dus Games, wars en wil graag in clans enzo zitten maar dta kan dus niet, omdat ze mijn IP en host gelijk zien als ik me daar weer aanmeld. :| :/ Echt kut als je word gebanned terwijl je niet cheat mja, daarom wil ik me IP en host veranderen of verbergen. Ik heb mijn provider gebelt maar die willen het niet doen.. :/
Clanbase schopt je er nooit _zomaar_ uit omdat ze een vaag vermoeden hebben.
Maar het antwoord op hoe je dat zou kunnen omzeilen is al gegeven, ga nog maar eens goed de thread doorlezen.

Verwijderd

Nee, het kan niet. En je wordt écht niet zonder reden gebanned. En het "kleine broertje" verhaal moet je ook niet mee aankomen. D'r zijn zat alternatiefen voor clanbase, zoek maar rond, en anders begin je zelf een alternatief. Gamen wíl niet zo, en alhoewel je voor de website clanbase een proxyserver ergens anders kan neerzetten (google of search maar eens op GOT naar proxyserver), schiet je er nog niets mee op.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo vaak een mail gestuurd naar ene CB, maar ze doen er geen FOK aan, ze willen gwn zoveel mogelijk cheaters eruit hebben.. Maar geloof mij, kheb nooit gecheat. Dat is echt balen als je word gebanned terwijl je niks hebt gedaan. Maarja

Ik weet 't antwoord op me vraag al. Bedankt voor de repleys, Ik kan dus nie meer clan/wars enzo spelen :(

• Magnoon
probeer ze op irc aan te spreken

Verwijderd

Zoek een alternatief voor clanbase.

Serieus, je hebt toch geen oogkleppen op? Er is ZAT te doen!!!

Ga anders eens op IRC rondhangen, quakenet en dergelijken. D'r zijn zát channels te vinden waar spontaan wars ontstaan.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:31:
Ik heb zo vaak een mail gestuurd naar ene CB, maar ze doen er geen FOK aan, ze willen gwn zoveel mogelijk cheaters eruit hebben.. Maar geloof mij, kheb nooit gecheat. Dat is echt balen als je word gebanned terwijl je niks hebt gedaan. Maarja

Ik weet 't antwoord op me vraag al. Bedankt voor de repleys, Ik kan dus nie meer clan/wars enzo spelen :(
Nogmaals, CB bant je nooit "zomaar". Daar is echt wel meer voor nodig.

En "ene CB" is wel erg vaag. Er zijn daar zo veel mensen aktief.
Maar gezien je vage gedoe hier kan ik me voorstellen dat ze er niet zo happig op zijn.

Koop een Xbox, dan kun je weer volop aan de bak. })

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Dit is ten eerste geen helpdesk en ten tweede geen plek waar je dit soort vragen over beveiligingen omzeilen e.d. kunt posten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.