[Thunderbird 1.0] Kan berichten niet weigeren van server?

Pagina: 1
Acties:

• Arieke
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-05-2022

Arieke

live your life, dont waste it.

Topicstarter
Ik heb zo enkele computers staan, en Outlook Express blijft me irriteren. Ik ben al lang geleden overgestapt op Firefox en nu dus ook op Thunderbird. Enigeste wat ik wel lastig vind is dat we thuis 1 mailbox hebben waar 5 emails inzitten. Dus ik kan met outlook berichten weigeren van de server en die dus niet downloaden. Ik heb al op Mozilla.org gezocht maar vond niets and op GoT staat niet. tenzij ik verkeerd zoek). Want als ik geen berichten kan weigeren is het eigenlijk dom om naar thunderbird over te schakelen en kan ik beter met die outlook blijven zitten.
Of is er toch een mogenlijkheid?

Dank op Voorbaat

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 20:28

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ff zoeken via Google.com en je krijgt dit resultaat:
No problem:
Create two profiles with ThunderBird Profile Manager, one for you and one for your wife. Maybe you name them "Tom" and "Mary".

Then create two Links in your Start-Folder to TBird and supply the -p command line parameter:
thunderbird.exe -p Tom and "thunderbird.exe -p Mary"

Then open OE and choose in OE's identy management "Tom" as default identy.
Reopen "TBird -p tom" and import (in the Tools menu) Mails, addresses and account settings.

Then close TBird an reopen OE, switch the default identy to "Mary", open "TBird -p mary" and import again.

I dis the same and it worked quite ok.
Helpt dit je in enige mate?

-- == Alta Alatis Patent == --

• Arieke

Arieke

Topicstarter
CoRrRan schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:39:
Ff zoeken via Google.com en je krijgt dit resultaat:

[...]
Helpt dit je in enige mate?
nee dit helpt niet.
Want men account heeft als naam bk333499 en een passwoord. Al deze emails hebben dezelfde login en paswoord. Dus als een hiervan inlogt haalt die alle mails binnen op men account.

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Arieke schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:54:
[...]

nee dit helpt niet.
Want men account heeft als naam bk333499 en een passwoord. Al deze emails hebben dezelfde login en paswoord. Dus als een hiervan inlogt haalt die alle mails binnen op men account.
Dan moet je met aliassen gaan werken. Kwestie van 1 account instellen en daaraan dan de rest van de mailadressen koppelen als alias.

Dat heb ik met 1 mailadres zo ook gedaan. Ik heb toen echter wel een filter aangemaakt waardoor hij alle berichten die gestuurd worden aan alias 2 een kleurtje krijgen, wel zo makkelijk herkennen.
Je kunt het ook in een submapje laten sturen bijvoorbeeld.

• Arieke

Arieke

Topicstarter
Het probleem is als je een account instelt om de berichten op de server te laten staan, dat doet hij zelfs niet. Hij download deze toch van de server. Dat klopt niet? Een Bug?

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Arieke schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:21:
Het probleem is als je een account instelt om de berichten op de server te laten staan, dat doet hij zelfs niet. Hij download deze toch van de server. Dat klopt niet? Een Bug?
Ik heb iets vergelijkbaars met het spamfilter (berichtregels). De Wanadoo anti-spam service markeert elk berichtje met ***SPAM*** in het onderwerp. Als ik bij de berichtregels invoer dat berichten met dat onderwerp al op de server verwijderd moeten worden, download thunderbird ze alsnog.

🖥️ | 🏎️ | 🚙

Pagina: 1