7280, 6630, d500 of andere?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2025
ik wil een nieuwe gsm ik had deze 3 al gezien leken me wel leuk, camera moet persee. 1 mp graag maar als ie fm radio heeft hoeft niet persee. 6260 wil ik niet want vind ik te groot. ik vind een aparte telefoon wel leuk zoals die 7280. kunnen jullie me helpen?

Verwijderd

7280 heb ik geprobeerd. Is leuke fashion foon maar om alles met een draai knop te doen (zoals sms en) is een crime!
D500 neemt iedereen al. IK ben blij met de 6630, dees is groter dan de 7260 hoor maar heeft wel veruit de beste camera

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-02 12:31

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nee!

Jij bent degene die er mee moet gaan bellen. jij zal dus ook als enige de keus moeten gaan maken. Als je het aan ons vraag, dan krijg je van Pietje te horen dat je echt geen Samsung moet nemen omdat dat 'prut-toestellen' zijn. Jantje zal je vertellen dat je nooit een Nokia moet nemen omdat zijn oom als 7!! kapotte Nokia's heeft gehad. En als laatste zal Nico je vertellen dat je echt alleen maar voor Siemens moet gaan, omdat die de beste van kwaliteit zijn...

Conclusie:

Ga voor jezelf een kijken wat je wensen en eisen zijn. En maak aan de hand van dat lijstje een selectie (heb je al gedaan) Ga dan naar een telefoonwinkel of zoek op de internetsite van de fabriekant, en bekijk welke jij het mooiste vindt. Kijk of dat toestel binnen je budget valt, en welk abonnement het beste bij jou past. En koop het toestel...

Jij ben degene die daar over moet beslissen, ervaringen kan je ook nog een in de alreeds lopende topics lezen. Daar kan je ook veel informatie over de toestellen halen:

Het Samsung SGH-D500 topic
Nokia 6630 Smartphone - deel 1
Nokia 7280

Kijk rustig rond, en maak je eigen keuze. Jij moet het toestel gebruiken, wij niet.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-02 08:55
6630 duidelijk daar kan je verreweg het meeste mee ;)

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:43
Hallo dsonnaville,

Zoals je mischien al wel weet, hebben we in elke forum op gathering een faq. Hierin kun je de meest gestelde vragen terug vinden en ook enkele tips, zoals ook in Internet & Telefonie - policy en FAQ vermeld staat kun je heel veel vinden op de bekende vergelijkings site's. In je startpost zie ik helaas geen specifieke vragen staan.

Dit topic is gesloten.