[Debian->Sarge] OpenOffice: Spaties vallen weg bij printen

Pagina: 1
Acties:

• jjvddoes
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10-2011
Hallo

Ik heb deze keer eerst goed gezocht op t forum over mijn probeem, kon het niet vinden dus ik open maar een nieuw topic.

Het probleem zit als volgt: Als ik in OpenOffice 1.1 (gewoon de package die als bij sarge zit) print dan worden de spaties zo idioot klein dat je de woorden niet meer uit elkaar kan houden en het lijkt alsof er geen spaties gebruikt zijn. Ditzelfde probleem doet zich overigens ook voor bij exporteren naar pdf.

Als ik iets uitprint uit KWrite (heb dus KDE) dan is het wel gewoon normaal.

Weet iemand of er iets is waar je de spatie grootte in kan stellen en heeft dit misschien ook eerder gehad?

Het vreemde is nogmaals, dit probleem zit m zo ver ik heb kunnen ontdekken alleen in openoffice.

___**---De metselaar die van de ladder stortte. Wiens hoofd sloeg op de keien tot een omelet---**___

• Buffy
  • Laatst online: 26-12-2024

Buffy

Fire bad, Tree pretty

Lijkt reeds een bug melding voor aangemaakt te zijn: #246303.

Probeer de work-arround eens die daar vermeld staat (directory rename ipv verwijderen en xprint restarten mbv '/etc/init.d/xprint restart') al heeft iemand gemeld dat het bij hem niet hielp.

[ Voor 8% gewijzigd door Buffy op 20-12-2004 02:18 ]

That which doesn't kill us, makes us stranger - Trevor (AEon FLux)
When a finger points at the moon, the imbecile looks at the finger (Chinese Proverb)

• jjvddoes
  • Laatst online: 05-10-2011
Bedankt voor je reply
Helaas heeft het niet geholpen maar toch bedankt voor je hulp, toch maar wat vaker kijken op de debian buglist :-)

Hee maar wat ik me afvraag.. ben ik de enige Debian user die hier last van heeft?
Want ik zal toch heus niet de enige Sarge user zijn met de OpenOffice.org pakketten geinstalleerd.... ?

___**---De metselaar die van de ladder stortte. Wiens hoofd sloeg op de keien tot een omelet---**___