ik ben gevraagd voor het maken van de website van een sportvereniging. Het is de bedoeling dat ik een CMS op zet, en dat andere mensen (met weinig computerkennis) de website gemakkelijk up to date kunnen houden. Ik heb al een aantal systemen op opensourcecms bekeken, maar omdat ik weinig ervaring heb op dit gebied is het moeilijk te bepalen welk systeem het geschikste is.
De website moet bevatten:
- wat info
- wat nieuws (moet gemakkelijk te updaten zijn)
- een forumpje waar leden met elkaar kunnen praten
- en als het even kan ook nog support voor een mailing list waar leden zich kunnen aanmelden.
- handige en makkelijke manier om foto's te uploaden en laten zien.
verder wil ik het graag zo simpel mogelijk houden. Ook zou het leuk zijn als er wat leuke frontjes voor het CMS beschikbaar zijn, zodat het er ook een beetje uitziet als een site van een sportvereniging. Heeft iemand ervaring met een CMS waarvan hij denkt dat het hiervoor geschikt zou kunnen zijn?
De website moet bevatten:
- wat info
- wat nieuws (moet gemakkelijk te updaten zijn)
- een forumpje waar leden met elkaar kunnen praten
- en als het even kan ook nog support voor een mailing list waar leden zich kunnen aanmelden.
- handige en makkelijke manier om foto's te uploaden en laten zien.
verder wil ik het graag zo simpel mogelijk houden. Ook zou het leuk zijn als er wat leuke frontjes voor het CMS beschikbaar zijn, zodat het er ook een beetje uitziet als een site van een sportvereniging. Heeft iemand ervaring met een CMS waarvan hij denkt dat het hiervoor geschikt zou kunnen zijn?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 21:40 ]