Toon posts:

Pool of Radiance II : The Ruins of Myth Drannor

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
er komt een nieuwe rpg van 'Wizards of the Coast' met de 3rd Edition Dungeon & Dragons Rules in de wereld van 'Forgotten Realms' :)

Pool of Radiance II : The Ruins of Myth Drannor

Check de screenshots :
Afbeeldingslocatie: http://www.wizards.com/licensed/images/ruins_ss_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wizards.com/licensed/images/ruins_ss_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wizards.com/licensed/images/ruins_ss_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wizards.com/licensed/images/ruins_ss_4.jpg

Pentium II 233 or faster required
64MB RAM or greater
8X CD-ROM required
Support for 1-6 players via TCP/IP
Video & sound cards w/DirectX 7.0
12MB Voodoo 2 class video card

COMMING : Spring 2001

Verwijderd

heb hem gespeeld zelfs.

Het was toen nog een vroege beta, maar het is veelbelovend. Helaas heb ik niet lang kunnen spelen :(

Verwijderd

Beetje oud nieuws, maar ik ben wel benieuw. Als het goed is word ie helemaal 3D

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

Best wel cool zoals het eruit ziet. Die vage beesten zijn Ormyrrs als ik me niet vergis. Staan ergens in een AD&D boek van me. (Monstrous Compendium, Annual. Vol 1) :)

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.poolofradiance.com/gallery/images_chars/ormat4_opt.gif
Ormyrr ? :o

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik heb nog de 2e editie boeken van AD&D maar kan me niet herinneren zo'n beest er in gezien te hebben... Misschien in de 3rd edition wel, want daar is het op gebaseerd :)
Maar ja het nieuws is allang oud ja... En naar wat ik gelezen heb is het spel turn based geloof ik, maar misschien kan je wel realtime gevechten doen :) Maar ik als RPG liefhebber wil hem wel hebben :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Topicstarter
Weet trouwens iemand toevallig waar ik nog 2nd edition char sheets kan downen? Want op wizards.com staan alleen nog de 3rd edition voor zover ik kan zien.... *D

Verwijderd

Een Ormyrr ? Hmmm nooit van gehoord. Staat ook niet in de 3rd Edition MM (daar staan sowieso zeer weinig monsters in :(, het enige wat me tegenvalt van 3rd edition)

Maar ik ben wel benieuwd naar deze RPG. Hoewel ik eigenlijk nog meer wacht op NeverWinterNights, maar ja dat zal nog wel ff duren...

Verwijderd

Ik dacht juist dat het vechten realtime is...

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

En Arcanum, is dat al bijna uit?

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• aXe

aXe

[#]aXe

Arcanum duurt ook niet lang meer als het goed is... (er komen mooie games uit in de 1e helft van dit jaar :))

Ik heb geloof ik nog wel 2nd edition char sheets, maar dan moet ik ze wel ff zoeken op me oude backup cd's. Ik heb zelf bijv. sheets gemaakt in word (jaja) :)

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/media/previews/image/arcanum003.jpg

Release : Feb 2001

:) :)

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-02 09:18
Weet iemand een goede online software winkel waar je deze game kan bestellen?

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Oud nieuws :) . In deze game (PoR2) kun je ook half-orc spelen, alleen ziet ie er dan ook uit als een echte half-orc en niet zoals in BG2, waar ie gewoon op een human lijkt :( . Ik heb de demo van arcanum gespeelt, en vond hem eerlijk gezegt niet erg boeien ; saaie interface, en het vechten ging ook saai, alhoewel het toch de makers van de fallout series zijn :? .

• Supershiva
Wat heeft de demo van Arcanum te maken met dit spel?

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Op maandag 10 september 2001 18:15 schreef Supershiva het volgende:
Wat heeft de demo van Arcanum te maken met dit spel?
Totally niks, maar boven werd er even over gesproken, en een screenshot van het spel geplaatst, dus dacht ik... zal mijn ervaring van arcanum ook ff plaatsen :) .

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 15:52
Deze game schijnt vandaag in de winkels te liggen, heb iemand em al gespeeld? Legaal of Illegaal?

Verwijderd

*SolidTron rent naar de spellen winkel*

Verwijderd

In Europa komt deze game pas ergens in November uit (zag dat staan op www.poolofradiance.com ) :(

In de US (waar anders) is die vandaag wel in de winkels te krijgen... and to those for whom it might be of any concern -> op "het illegale circuit" is hij ook uit...

Als het spel nú hier in NL in de winkels ligt, dan koop ik er direct twee! (m'n broer is ook al zo'n RPG nut ;) )

• Supershiva
Op vrijdag 28 september 2001 11:59 schreef SilverAkira het volgende:
*SolidTron rent naar de spellen winkel*
Als je een winkel gevonden hebt waar je dit spel kan kopen zeg het dan ff. Ik wil dit spel ook zeer graag hebben

Verwijderd

Heeft iemand dit spel inmiddels "geregeld" ?? Laat je ervaringen even weten dan graag, inclusief wat screenshots :9

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 12:07 schreef Supershiva het volgende:

[..]

Als je een winkel gevonden hebt waar je dit spel kan kopen zeg het dan ff. Ik wil dit spel ook zeer graag hebben
K*t.. ben naar 3 winkels geweest. En alle 3 zei dat ze nog nooit van het spel hebben gehoord :( ;( :'(

Verwijderd

Het spel ligt hier ook pas in november in de winkels :(

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:33
Hij is vandaag gereleased, in het illegale cirquit dan :)

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:33
Hij is vandaag gereleased, in het illegale cirquit dan :)

Verwijderd

Ik ben 'em nu aan het binnentrekken... >:)

Zodra die binnen is post ik wel ff een "first impression" en wat screenshots voor de liefhebbers ;) :)
Op vrijdag 28 september 2001 14:47 schreef Mage het volgende:
Heeft iemand dit spel inmiddels "geregeld" ?? Laat je ervaringen even weten dan graag, inclusief wat screenshots :9

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 20:55
YES YES ik wil hem hebben >:)
ff zoeken gehehhehehe

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• aXe

aXe

[#]aXe

Ik trek hem ook net binnen ;) Eerst maar eens zien of het wat is.. het is geen real time voor de mensen die het nog niet wisten. Turn based of initiative (zoals met FF). Maar goed ff leuk spelen met andere mensen is altijd leuk :)
Wel random dungeons in multiplayer iig

Verwijderd

Zojuist ff 10 minuten gespeeld (tutorial + single player een beetje) en ik vind het wel een tof spel. Graphics zien er goed uit, en de interface werkt makkelijk.

Wat ik wel een beetje jammer vind is het gebrek aan keuze van portraits in het character select screen. Je kunt een party samen stellen van 4 (uit 6 beschikbare personages), maar later in de game zul je waarschijnlijk wel meer personages kunnen aannemen + dat het gebruik van andere items het uiterlijk van je spelers ook verandert ;)

Hier een screenshotje van het allereerste scherm wat je te zien krijgt als je een single player campaign opstart:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/achterdemuur/por.jpg

Twee orcs die bezig zijn de lichamen van slachtoffers te plunderen -> time to kick ASS!!! >:)

Verwijderd

Holy crap!

Ik lees net een bericht op The Adrenaline Vault dat er een vrij serieuze bug in de installer zit:

..."During our installation of PoR, the install program locked up the computer, forcing a reboot. After this, the PoR installation program would only give the option to uninstall the game; at this time, the program also wiped out our Win98 SE system files and would not reinstall the game..."

Ik heb dus mazzel, bij mij liep de install vlekkeloos (yup, voor games draai ik ook Win98 SE), maar misschien voor een ander wél reden om op te passen!

Lees het complete artikel hier: http://www.avault.com/news/displaynews.asp?story=9282001-15539

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

FF offtopic
Op woensdag 10 januari 2001 09:34 schreef ara-4 het volgende:
Weet trouwens iemand toevallig waar ik nog 2nd edition char sheets kan downen? Want op wizards.com staan alleen nog de 3rd edition voor zover ik kan zien.... *D
http://www.rpgsheets.com voor al uw charactersheets :)

Ontopic:
Ik heb laatst de kickstart gezien op http://www.spelletjesgarnaal.be en het spel zag er mooi uit, no offence, maar die 2 gasten bakten er niks van, kregen het klaar om bijna 5 mins al een character uit hun party dood te hebben :).
Gevechten zijn idd turn based, net zoals in het echte spel. Dus jij maakt een aanval, daarna zijn zij, hangt weer af van initiative en zo, maar weet niet of ze dat erin gebakken hebben.
Och ja, game is al een aantal keren uitgesteld, maar hij lijkt me kewl :)

Verwijderd

FYI: Dat initiative hebben ze er idd ingebakken

• Supershiva
Leuk dat iedereen hem van het internet af haalt maar heeft iemand dit spel al in de winkels zien liggen?

Vraag voor iedereen die hem van het internet heeft;
Is het spel de moeite waard om het te gaan kopen?

• aXe

aXe

[#]aXe

Midden november pas in europa.. en ik heb het nog niet eens gespeeld.. wil ik vanavond ff doen.. als ie dan binnen is.. Als ie koel is ga ik hem wel origineel kopen :) RPG's zijn nou eenmaal me favoriete games..

• araphor
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij NLstore.com komt dit spel 15 december 2001 uit en zal daar Fl 96,00 gaan kosten. Ik weet niet of dit de originele releasedatum is.

Volgens gamers.nl zal de install bug die in de US versie zit in de Europese versie helemaal verdwenen zijn. :)

* araphor kan niet wachten!

Verwijderd

Ik heb 'm nu twee keer gespeeld, maar kan maar niet wennen aan het turn-based combat systeem. Het is zeer irritant dat je iedere keer je mannetjes moet aanklikken, zeker met die vervelende user interface die in POR zit :( De snelheid wordt daarmee behoorlijk uit het spel gehaald.
Verder zit er wel erg veel combat in het spel (heb nog maar weinig kunnen praten). De graphics zijn OK, maar niet super.
Kortom: ik vind het geen aanrader.
Pagina: 1